استکبارستیزی و خدمت به مردم از ویژگی‌های حاج قاسم بود

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه استکبارستیزی و خدمت به مردم از ویژگی‌های حاج قاسم بود، گفت: آمریکای تروریست به طرز وحشیانه‌ای سردار سلیمانی و مجاهد بزرگوار ابومهدی‌المهندس و همراهانشان را به شهادت رساند، اما اروپایی‌های وقیح یا از این جنایت حمایت کرده و یا سکوت کردند در حالی که امنیتشان را مدیون این شهید بزرگوار هستند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند اظهار داشت: امثال سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» گویاترین سند حقانیت اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) هستند چراکه این شهید بزرگوار پرورش‌یافته مکتب فاطمی و قرآن است.

وی افزود: عظمت شهادت حاج‌قاسم ثابت کرد کسانی در جهاد بیرونی موفق هستند که در جهاد درونی موفق باشند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به ویژگی‌های معنوی و شخصیتی سردار شهید سلیمانی عنوان داشت: استکبارستیزی و خدمت به مردم این شخصیت برجسته را از خداوند غافل نکرد و به هیچ کسی غیر از خداوند تکیه و امیدی نداشت.

مختاری عنوان داشت: این حادثه بزرگ و معنویت برجسته سردار شهید سلیمانی روحیه دینی و انقلابی مردم را احیا و دشمنان را ذلیل و حیران کرد.

وی با اشاره به موضع اروپا در قبال شهادت سردار سلیمانی عنوان داشت: آمریکای تروریست  به طرز وحشیانه‌ای سردار سلیمانی و مجاهد بزرگوار ابومهدی‌المهندس و همراهانشان را به شهادت رساند، اما اروپایی‌های وقیح یا از این جنایت حمایت کرده و یا سکوت کردند در حالی که امنیتشان را مدیون این شهید بزرگوار هستند.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: سردار سلیمانی غده سرطانی داعش را از پیکره جهان خارج کرد اما غربی‌‌های مدعی حقوق بشر برخلاف قوانین بین‌المللی حقوق‌ بشر چنین جنایتی را انجام دادند.

مختاری اضافه کرد: مستکبران با تهدید و تحریم نتوانستند به اهدافشان برسند و دست به خونریزی زدند، چراکه فرهنگ غرب، فرهنگ زورگویی و خشونت است.

وی با اشاره به بدرقه باشکوه پیکر شهدای مقاومت عنوان داشت: این بدرقه باشکوه نشان داد آرمان‌های انقلاب همچنان در جامعه زنده است.

مختاری با بیان اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه تروریست‌های آمریکایی یک سیلی و گام اول انتقام سخت بود، اضافه کرد: انتقام سخت در گام دوم تطهیر منطقه از وجود فسادانگیز آمریکا و در گام سوم نیز خارج ساختن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از از پیکره جامعه اسلامی است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران، یک کشور سرسپرده قبل انقلاب را را تبدیل به ابرقدرتی کرده که امروز با آمریکای تروریست یقه به یقه شده و به او سیلی می‌زند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه  باید در عرصه اقتصادی نیز سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهیم، اضافه کرد: دشمن نقطه ضعف ما را مسائل اقتصادی دیده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج/ر

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سیزده =