رتبه دوم خراسان‌جنوبی در مشارکت در انتخابات

استاندار خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه خراسان‌جنوبی تاکنون رتبه دوم کشور را از نظر حضور و مشارکت مردم داشته است، گفت: ۵۲ درصد آرا مربوط به بانوان و مابقی مربوط به آقایان است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار خراسان‌جنوبی در ادامه فرایند رأی‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس ستاد انتخابات استان خراسان‌جنوبی و فرماندار بیرجند در شعبه اخذ رأی شهرداری بیرجند حضور یافت و از نزدیک با مسؤولان مستقر در شعبه گفت‌وگو و روند اخذ رأی‌گیری را جویا شد.

وی سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به وضعیت مشارکت مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: خوشبختانه بر اساس آخرین آمار رسیده از ستاد انتخابات کشور مردم خراسان‌جنوبی حماسه دیگری خلق کردند.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه استان ما جزو استان‌هایی است که در سنوات گذشته مشارکت بیشتری در انتخابات داشته‌اند، بیان داشت: بر اساس آخرین آمار مشارکت مردم استان بسیار خوب بوده و بیش از ۲۰۰ هزار نفر در انتخابات تا هم‌اکنون شرکت کرده‌اند.

معتمدیان با اعلام اینکه خراسان‌جنوبی تاکنون رتبه دوم کشور را از نظر حضور و مشارکت مردم داشته است، عنوان کرد: ۵۲ درصد آرا مربوط به بانوان و مابقی مربوط به آقایان است.

وی با تأکید بر اینکه آماده گزارشات احتمالی از تخلفات انتخاباتی در سطح استان هستیم و قطعاً رصد و پیگیری خواهد شد، تبیین کرد: تاکنون تخلفات جزئی از انتخابات گزارش شده و به طور قطع به آنان رسیدگی خواهد شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با یادآوری اینکه مردم خراسان‌جنوبی با حضور خود در صحنه ثابت کردند همچنان به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند، بیان داشت: به مردم استان توصیه می‌کنیم در ساعت باقی‌مانده که مرحله اول و قانونی اخذ رأی است در شعب حضور یابد.

معتمدیان با اعلام اینکه استان خراسان‌جنوبی جزو استان‌هایی است که صندوق‌های ثابت و سیار رأی آن به شبکه ملی اتصال دارند و تمام آراء را می‌توانند مشاهده کنند، مطرح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده هیچ نگرانی در خصوص تعرفه‌ها نداریم و تعرفه مازاد تهیه و در صورت نیاز در اختیار شعبات اخذ رأی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =