بهبود ۵۷۵ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در استان، ۵۷۵ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص و دو نفر در بیمارستان‌ها بستری‌اند.

کامبیز مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵  آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شد که نتیجه یک مورد مثبت و مابقی منفی بوده است.

وی با بیان اینکه یک مورد جدید مبتلا به کرونا مربوط به شهرستان درمیان است، بیان داشت: مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۶۲۲ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: از روز اول تاکنون چهار هزار و ۴۷۳ آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شد که نتیجه سه هزار و ۸۵۱ مورد منفی و نتیجه ۶۲۲ آزمایش مثبت شد.

مهدی‌زاده با اشاره به تعداد مبتلایان کرونا در مابقی شهرستان‌ها، مطرح کرد: ۱۴۹ مورد در طبس، ۶۳ مورد در قاین، ۴۴ مورد در زیرکوه، ۲۶ مورد در فردوس، ۳۶ مورد در سرایان، ۱۹ مورد در بشرویه، هفت مورد در سربیشه، چهار مورد در نهبندان، چهار مورد در خوسف، ۶۵ در درمیان و ۲۰۵ مورد در بیرجند هستند.

وی عنوان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در استان، ۵۷۵ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و دو نفر در بیمارستان‌ها بستری‌اند که حال عمومی یک نفر از این بیماران وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشتیم، افزود: تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در استان همان ۴۵ نفر است.

مهدی‌زاده به غربالگری مرحله دوم کرونا در استان اشاره و خاطرنشان کرد: مرحله دوم غربالگری کرونا در استان در حال انجام است و تاکنون را ۴۲۴ هزار و ۲۶ نفر طی این مرحله غربالگری شده‌اند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =