عرصه فضای مجازی بر علیه ویروس منحوس «صهیونیستی» تنگ می‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: امسال اگرچه به خاطر بیماری کرونا حضور فیزیکی در روز قدس نخواهد بود اما دنیا عرصه فضای مجازی را علیه ویروس منحوس صهیونیستی تنگ خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری مراسم روز قدس در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: اروپایی‌ها امروز درصدد سلطه بر جهان هستند و اشغال خاک فلسطین نظیر  خوابی بوده که برای خاک قاره آمریکا دیدند و اکنون این خواب را برای قاره آسیا و کشورهای اسلامی هم دیده‌اند و این اقدامشان هدفمند است.

وی بیان داشت: خواب اروپایی‌ها برای اشتغال فلسطین و تسلط بر افریقا آشفته شده اما در هر مقطعی آنچه که از دست مستکبرین جهان ساخته بوده است، مخصوصا بعد از جنگ جهانی دوم و سلطه آن‌ها در کشورهای مختلف و بسیاری از کشورهای اسلامی تا توانسته‌اند دست به هر جنایتی زده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه با همه توطئه‌های سختی که در حال انجام است اما بیداری اسلامی پیروزی نهایی را رقم خواهد زد، مطرح کرد: جنایات مستکبرین جهان را با قلم، بیان و هنر نمی‌توان بازگو کرد چراکه دزدان بین‌المللی برای سلطه بر جهان از هیچ جنایتی ابایی ندارند.

ترامپ؛ سمبل دروغگویی

عبادی با اشاره به اینکه امروز ترامپ به‌عنوان سمبل دروغگویی مطرح است، تبیین کرد: انسان‌های آزادی‌خواه امروز صهیونیست که سمبل دزدان بین‌المللی است را به‌عنوان جنایتکار می‌شناسند.

وی اعلام کرد: امروز وقت بیداری است و قراین و شواهد نیز همین را حکایت می‌کند بنابراین امسال اگرچه به‌خاطر بیماری کرونا حضور فیزیکی در روز قدس نخواهد بود، اما دنیا عرصه فضای مجازی را بر علیه ویروس منحوس صهیونیستی تنگ خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: امسال وارد صحنه جدیدی می‌شویم که امیدواریم این صحنه برای انسان‌ها در جهت ویروس‌زدایی صهیونیستی، یک پیروزی به ارمغان آورد.

آغاز عملیات بزرگ فعالان فضای مجازی استان

سجاد رضایی مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی نیز با اشاره به برگزاری روز جهانی قدس در استان، اظهار داشت: امسال با شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز جهانی قدس به‌صورت فیزیکی در خیابان‌ها برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای عزم خود را جزم کردند تا این راهپیمایی را امسال در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار کنند، بیان داشت: یک هزار و ۸۰۰ متن با محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تولید شده است.

مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی مطرح کرد: فعالان فضای مجازی خراسان‌جنوبی از سالروز روز نکبت (سالروز تأسیس رژیم منحوس صهیونیستی) با کلید واژه #کووید_۱۹۴۸ فعالیت خود را آغاز کردند و تاکنون پنج هزار و ۲۳۵ توئیت و چهار هزار و ۸۷۵ پست اینستاگرامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

راه‌اندازی پویش همگانی «مرگ بر اسرائیل» در خانه‌ها

رضایی از راه‌اندازی پویش همگانی «مرگ بر اسرائیل» در خانه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: از امروز عملیات بزرگ فعالان فضای مجازی استان با حضور یک هزار و ۴۰۰ نفر آغاز و تا انتهای روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت.

علیرضا آیینه‌دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی نیز گفت: امسال روز قدس متفاوت‌تر و ماندگارتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد چرا که محور اصلی با پخش زنده بیانات رهبر انقلاب با امت جهان اسلام است.

 «قدس» خرمشهر دیگری است

وی با اشاره به گرامیداشت روز سوم خرداد و تقارن این مهم با سالروز آزادسازی خرمشهر، مطرح کرد: دیدگاه ما این است که قدس یک خرمشهر دیگری است که آزاد خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌هایی برای انتقال روحیه حماسی و تبیین و علل نامگذاری روز جهانی قدس برای نوجوانان و جوانان در ساعاتی قبل از آغاز سخنرانی رهبر انقلاب در شبکه استانی خاوران پخش خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =