رویکرد منتخبان ‌مجلس یازدهم| از اصلاح و تنقیح برخی قوانین تا پیگیری مطالبات مردم

منتخب مردم قاین و زیرکوه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در مدت خدمت خود مجلس شورای اسلامی بتوانیم در جهت اصلاح و تنقیح قوانین بخش منابع طبیعی و امور مالیاتی گام‌های مؤثری برداریم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، منتخبین مردم خراسان‌جنوبی در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سلمان اسحاقی منتخب مردم قاین و زیرکوه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز جهانی قدس و اهمیت آن، اظهار داشت: روز قدس مختص یک جغرافیایی به نام قدس نیست بلکه نماد و گرامیداشت اسلام و روز مبازره با استکبار است.

وی به مظلومیت مردم فلسطین و کشورهای اسلامی تحت سلطه استکبار اشاره کرد و بیان داشت: وقتی سخن از قدس است سخن از مظلومان میانمار، مظلومان در بحرین، عراق و سخن از مظلومیت شیعه است و امیدواریم روزی نماز را در مسجد‌الاقصی بخوانیم.

منتخب مردم قاین و زیرکوه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در عرصه بین‌المللی به جد مبارزه با آمریکا، استکبار و هوشیاری و بصیرت در برابر ترفندهای آمریکا مدنظر قرار دارد، مطرح کرد: نمایندگان خراسان‌جنوبی در مجلس یازدهم در عرصه ملی نگاه استانی نداریم بلکه دغدغه همه مردم را داریم.

اسحاقی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اثرات آن، تبیین کرد: امروز دنیا با شیوع ویروس کرونا به عدم دانش و علم خود پی برد اما مردم ایران اسلامی این روزها بیش از پیش متوجه غیبت وجود امام زمان (عج) هستند و برای ظهور حضرت دست به دعا برداشتند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در مدت خدمت خود مجلس شورای اسلامی بتوانیم در جهت اصلاح و تنقیح قوانین بخش منابع طبیعی و امور مالیاتی گام‌های مؤثری برداریم.

حسین خسروی‌اسفزار منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس یازدهم ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس وظیفه رد متجاوزان به خاک میهن اسلامی را انجام دادند و امروز وظیفه ما و مسؤولان است که وظایف خود را در سنگرهای مختلف انجام دهیم.

وی مطرح کرد: باید وظایف خود را در مقابل تجاوز اقتصادی، سیاسی و اخلاقی انجام دهیم و امیدواریم به‌عنوان یکی از اعضای خدمتگزار استان که مورد اطمینان مردم قرار گرفتیم بتوانیم در عمل پاسخگو باشیم.

خسروی‌اسفزار ادامه داد: امید است به‌عنوان نمایندگان خراسان‌جنوبی در مجلس شورای اسلامی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان در توسعه مادی و معنوی استان مؤثر باشیم.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی منتخب مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس یازدهم نیز گفت: مجلس یازدهم شورای اسلامی هم یکی از خرمشهرهایی است که به دست جبهه انقلاب فتح شده و باید با عملکرد و فهم دقیق در این مسیر به خوبی گام برداریم.

وی با بیان اینکه اگر گفتمان و مدلی که در دوران دفاع مقدس تجربه کردیم را امروز در دستور کار قرار دهیم در بسیاری از زمینه‌ها موفق و مشکلات فائق خواهیم آمد، بیان داشت: پیروزی و برکات دوران دفاع مقدس به‌واسطه ایمان و نگاه جهادی «ما می‌توانیم» رزمندگان بود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 1 =