شناسایی ۴ بیمار کرونایی در ۴ شهرستان/ بهبود ۵۹۶ بیمار در استان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان‌جنوبی با شناسایی چهار مورد جدید به ۶۴۴ نفر رسید.

کامبیز مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ آزمایش از افراد مشکوک و بستری در بیمارستان گرفته شد که از این تعداد نتیجه چهار آزمایش مثبت و نتیجه ۸۴ مورد منفی بوده است.

وی با بیان اینکه از موارد مثبت امروز یک مورد در طبس و یک مورد در فردوس، یک نفر در سرایان و یک نفر زیرکوه هستند، بیان داشت: مجموع مبتلایان به کرونا در خراسان‌جنوبی به ۶۴۴ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه شهرستان‌های بیرجند، طبس و درمیان به ترتیب با ۲۱۰، ۱۵۱ و ۷۶ بیمار بیشترین آمار ابتلا را دارند، مطرح کرد: مجموع مبتلایان در شهرستان‌های قاینات، زیرکوه، سرایان، فردوس، بشرویه، سربیشه، خوسف و نهبندان به ترتیب به ۶۳، ۴۵، ۳۷، ۲۷، ۱۹ و هشت، چهار و چهار بیمار رسیده است.

مهدی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان، تبیین کرد: از مجموع ۶۴۴ بیمار کرونایی در استان ۵۹۶ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و سه نفر در بیمارستان‌ بستری هستند.

وی مطرح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشته‌ایم و تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی همان ۴۵ نفر هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در پایان خاطرنشان کرد: از روز اول تاکنون پنج هزار و ۲۳ نمونه آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شده که نتیجه چهار هزار و ۳۷۹ آزمایش منفی و نتیجه ۶۴۴ آزمایش مثبت بوده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 4 =