افتتاح دومین مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کشور در خراسان‌جنوبی

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اولین مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری در استان اصفهان افتتاح شد و دومین مرکز در استان خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار سرتیپ حسین نجات ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به تشکیل و راه‌اندازی مراکز آفرینش‌های فرهنگی هنری در سطح کشور اشاره و اظهار داشت: گسترش و ایجاد مراکز آفرینش‌های فرهنگی در سراسر کشور مدنظر قرار دارد.

وی با بیان اینکه این مراکز به‌منظور حمایت از فعالیت‌های هنری بسیجیان راه‌اندازی می‌شود، بیان داشت: این مراکز در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آوای انقلابی و اسلامی، فیلم و نمایش و انیمیشن‌سازی فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه سازمان بسیج توانسته مراکز آفرینش‌ها را گسترش دهد، اعلام کرد: تاکنون این مراکز پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند.

نجات با بیان اینکه راه‌اندازی این مراکز باعث به‌وجود آمدن کارهای ارزشمند در حوزه اهداف انقلاب شده است، تصریح کرد: اولین مرکز در اصفهان قرار دارد و امسال دومین مرکز در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود تا بتوانیم ظرفیت‌های هنرمندان بسیجی و جوانان و نوجوانان را هدایت کنیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفده =