تفکر بسیجی تبلیغات و شعارهای غرب را نابود کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بسیج و تفکر بسیجی حرف‌ها، تبلیغات و شعارهای غرب که در خصوص دین می‌گفتند را نابود کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادیظهر امروز در دیدار با مسؤولان اقشار بسیج، اظهار داشت: بسیج دارای معنی لغوی و هم یک اصطلاح است که با یکدیگر تفاوت دارند و آنچه امروز در اصطلاح به بسیجی و بسیجی گفته می‌شود، به‌عنوان یک نوع تفکر و فرهنگ مطابق با ایمان است.

وی بیان داشت: در واقع کلمه بسیجی جایگاه آن واژه ایمان شجره طیبه اسلام را می‌گیرد و فرد وقتی دارای حرکت، تفکر و فرهنگ بسیجی می‌شود که اسلام به‌عنوان ایمان در او فعلیت پیدا کرده باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به نقش بسیج و تفکر بسیجی در هشت سال دفاع مقدس، مطرح کرد: بسیج و تفکر بسیجی در دفاع هشت ساله که دنیا با ما به جنگ برخاسته بود، خط و نشانی برای شرق و غرب کشید که این تنها یک گوشه‌ای از بسیج و تفکر بسیجی بود.

عبادی با تأکید بر اینکه بلکه بسیج و تفکر بسیجی حرف‌ها، تبلیغات و شعارهای غرب که در خصوص دین می‌گفتند را نابود کرد، افزود: تمامی خط و نشان‌هایی که دشمنان در این چهل سال برای ملت ایران اسلامی کشیدند به خودشان کمانه کرده و امروز مشاهده می‌کنید که در کشورهای پرادعای اروپایی و آمریکا چه می‌گذرد و چگونه رسوا شده‌اند.

وی عنوان کرد: دیگر بحث ایران مطرح نیست بلکه امروز بحث بشر مورد توجه است و امروزه خیابان‌های لندن، پاریس و واشنگتن پر از جمعیت است و از ته دلشان فریاد عدالت سر می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: تنها مکتبی که به‌صورت علمی و کارشناسی شده ۱۴۰۰ سال است که تثبیت شده مکتب اسلام است و منتظر امام مهدی(ع) است که با ظهورش عدل را پیاده کند.

عبادی با تأکید بر اینکه امیدواریم آن‌هایی که راه کج می‌روند و حرف مسؤولین آمریکایی، طواغیت و ظالمین را می‌زنند و به‌دنبال سیاست استعماری هستند بیدار شوند و کسانی که گران‌فروشی، احتکار، ظلم و کارشکنی می‌کنند نیز میوه‌های نارس این درخت هستند که شیرین خواهند شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =