‍ بانوی المپیکی خراسان‌جنوبی نیازمند حمایت همه‌جانبه است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به دومین‌بار کسب سهمیه المپیک «نجمه خدمتی» اظهار داشت: خدمتی برای حضور مقتدرانه‌اش در بازی‌های المپیک به حمایت‌های مالی و تجهیزات اختصاصی مسؤولان چشم دوخته است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علی دادگر عصر امروز در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، اظهار داشت: در فدراسیون تیراندازی سعی کردیم در دوران سخت مقابله با ویروس منحوس کرونا جزو کشورهای پیشتاز در آموزش آنلاین باشیم.

وی افزود: این تفکر سرمربی تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران بود که آموزش و تمرین ورزشکاران در دوران سخت گذار ویروس کرونا تعطیل نشود و ملی‌پوشان در زادگاهشان فعالیت‌های ورزشی خود را ادامه دهند.

رئیس فدراسیون تیراندازی از تعامل خوب مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی ابراز رضایت کرد و گفت: هیأت تیراندازی خراسان‌جنوبی از رتبه ۲۳ سال ۹۶ به رتبه ۱۳ در سال ۹۸ صعود کرده است.

دادگر با اشاره به وجود استعدادهای بالقوه ورزشی خراسان‌جنوبی، یادآور شد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروی انسانی و پتانسیل‌های ساختاری و اقلیمی در آینده نزدیک شاهد معرفی «نجمه‌های خدمتی» بیشتری به عرصه ورزش قهرمانی ملی و بین‌المللی از استان باشیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ تمرکز اصلی ما بر کسب سهمیه‌های المپیک بود و به‌طور شایسته‌ای نتوانستیم در خدمت هیأت‌های استانی باشیم، تأکید کرد: به‌دلیل کمبودهای مالی و اعتباری در سال ۹۸ روزهای بسیار سختی را در اعزام ورزشکاران به مسابقات بین‌الملی و جهانی داشتیم.

دادگر اظهار امیدواری کرد: در سال جاری فدراسیون تیراندازی بتواند با جذب اعتبارات ملی نسبت به مساعدت‌های مالی و تجهیزاتی هیئات استانی از جمله خراسان‌جنوبی گام‌های مؤثری بردارد.

«حسن عزیزی» مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز در این ارتباط گفت: نجمه خدمتی که برای دومین‌بار مفتخر به کسب سهمیه ارزشمند المپیک از این خطه زرخیز شده نیازمند حمایت و توجهات بیشتری از سوی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان است.

وی افزود: دغدغه‌های تنها بانوی ملی‌پوش و المپیکی خراسان‌جنوبی برای حضور مقتدرانه‌اش در بازی‌های المپیک مربوط به تجهیزات و اردوهای تدارکاتی می‌باشد که تاکنون این موضوع بارها به سمع و نظر معاونت ورزش بانوان وزارتخانه، رئیس کمیته ملی المپیک، مسؤولان فدراسیون و استاندار خراسان‌جنوبی رسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به تزریق اعتبارات تملک سرمایه‌ای به کمیته ملی المپیک در آینده نزدیک شاهد خرید تجهیزات اختصاصی برای نجمه خدمتی باشیم و از این رهگذر بخشی از مشکلات پیش روی این ورزشکار شایسته خراسان‌جنوبی برطرف شود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =