افتتاح ۸ پروژه ورزشی در ۴ شهرستان خراسان‌جنوبی

با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و رئیس مرکز مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری اقتصاد ورزشی هشت پروژه ورزشی خراسان‌جنوبی افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد در ورزش ظهر امروز تعداد هشت پروژه ورزشی در چهار شهرستان خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری رسید.

سیدعبدالحمید احمدی نهمین چمن مصنوعی سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» قائنات در روستای چاهک موسویه را در حالی افتتاح کرد که مراسم کلنگ‌زنی این پروژه در سال ۹۷ با مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زده شده بود و با هزینه‌کرد چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، دهیاری، خیرین و بنیاد مستضعفان امروز به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان زیرکوه در شهر حاجی‌آباد و روستای استند این شهرستان با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و هزینه‌کرد چهار میلیارد و ۵۰۰ میلییون ریال افتتاح شد.

نخستین زمین چمن مصنوعی فوتبال شهر حاجی‌آباد در مجموعه ورزشی سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» با زیربنای هشت هزار متر مربع مساحت با هزینه‌کرد ۱۴ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال احداث شده که هفت هزار نفر از مزایای این پروژه بهره‌مند خواهند شد.

در سفر احمدی به شهرستان‌ قاینات نیز سالن ورزشی چند منظوره سپهر روستای زول افتتاح و طی مراسمی از کتاب گردشگری روستای زول نیز با حضور مسؤولان رونمایی شد.

کلنگ احداث این پروژه ورزشی در سال ۱۳۹۰ با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع به زمین زده شد که با هزینه‌کرد ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

رئیس مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد در ورزش سالن ورزشی سهپد شهید «حاج قاسم سلیمانی» روستای خنگ بیرجند را افتتاح کرد.

این پروژه ورزشی با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و هزینه کرد ۱۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال از اعتبارات استانی احداث شده و جمعیت برخوردار از امکانات این سالن ورزشی چند منظوره ۷۰۰ نفر می‌باشد.

همچنین با حضور نظریان از زمین چمن مصنوعی روستای رقه شهرستان بشرویه با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ مترمربع، هزینه‌کرد چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی و یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت برخوردار بهره‌برداری شد.

رئیس مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد ورزشی نیز در سفر خود به شهرستان سرایان سالن‌ ورزشی چند منظوره بانوان سرایان با زیربنای هزار و ۴۱۷ مترمربع و هزینه‌کرد یازده میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال از اعتبارات ملی و استانی و پانزده هزار نفر جمعیت برخوردار را افتتاح کرد.

همچنین با حضور نظریان و هیأت همراه زمین چمن مصنوعی سه‌قلعه شهرستان سرایان با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ مترمربع، هزینه‌کرد چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی و پنج‌ هزار نفر جمعیت برخوردار به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نوزده =