افزایش ۸۵ درصدی کشف مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی گفت: اقدامات مقابله ای در راه مبارزه با مواد مخدر ضامن ارتقای سلامت جامعه است و امنیت و آرامش را برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر فرشید عصر امروز در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی اظهار داشت: پلیس خراسان‌جنوبی در سخت‌ترین شرایط اقلیمی و با کمبود امکانات و تجهیزات مقابله‌ای در حوزه مواد مخدر، شبانه‌روزی تلاش می‌کند و اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: داشتن نگاه امنیتی به آسیب‌های اجتماعی حاصل از حمل و مصرف مواد مخدر، پلیس را برای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ مصمم‌تر کرده است که شهدای عزیز نیروی انتظامی مؤید تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی نیز با اشاره به کشفیات مواد مخدر در استان گفت: با تلاش کارکنان غیور نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری بالغ بر ۳۳ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۵ درصد افزایش رشد داشته است.

محمدرضا حسنی‌مقدم عنوان داشت: علیرغم مشکلات موجود، کمبود امکانات و تجهیزات مقابله‌ای، وجود شرایط خاص اقلیمی و مرزهای طولانی با تلاش نیروهای امنیتی و مقابله‌ای ورود مواد مخدر از مرزهای استان در سطح بسیار پایینی قرار دارد.

وی با تقدیر از کارکنان پلیس تأکید کرد: در راستای بروز کردن تجهیزات مقابله‌ای مبارزه با مواد مخدر تلاش‌های زیادی صورت گرفته که امیدواریم با جذب اعتبارات لازم، بروزرسانی امکانات پلیس و ایستگاه‌های بازرسی محقق شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =