۵۶ گران‌فروش در خراسان‌جنوبی نقره‌داغ شدند

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از تشکیل حدود ۲۶۶ میلیون ریال پرونده تخلف از ابتدای طرح تشدید نظارت بر بازار و انبارها تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند،  علی تهوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح تشدید نظارت بر بازار و انبارها تاکنون حدود ۲۶۶ میلیون ریال پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.

وی افزود: از ابتدای این طرح دو هزار و ۹۸ مورد بازرسی توسط تیم های بازرسی صورت گرفته که منجر به تشکیل ۵۶ پرونده تخلف به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۹۰۰ ریال شده که جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۵۶۵ مورد گزارش مردمی نیز از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت شده است ادامه داد: از محل رسیدگی به شکایات مردمی بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون و ۳۵۸ هزار ریال در حق شاکیان برگشت داده شد.

تهوری تصریح کرد: در این طرح علاوه بر بازرسان سازمان از ظرفیت‌های نظارتی پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان استان در قالب گشت های مشترک نیز استفاده می‌شود.

وی یادآور شد: طرح تشدید نظارت بر بازار و انبارها از هشتم مرداد ماه ۹۹ با هدف ایجاد ثبات نسبی، کاهش التهاب در بازار، افزایش رضایت مندی و ارتقای اعتماد عمومی، توجه به اولویت های کالایی و خدماتی نظیر عرضه ماسک، کالاهای بهداشتی،گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر، سیمان، فولاد و آهن‌آلات، لوازم خانگی، لاستیک خودرو و غیره در سطح استان آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 11 =