ماسک ارزان‌قیمت ستاد اجرایی فرمان امام به خراسان‌جنوبی رسید+ جزئیات

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان‌جنوبی از عرضه ماسک سه‌لایه بهداشتی زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت hastinja.com خرید و پرداخت هزینه ماسک را انجام دهند.

سیدمجتبی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در امر مقابله با کرونا همراه شده و گروه‌های جهادی همکار ستاد، خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه این گروه‌ها در تولید ماسک و عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی نقش‌آفرینی کرده‌اند، بیان داشت: ستاد اجرایی فرمام امام (ره) با توجه به فرمایشات رهبری مبنی بر همدلی و احسان به خانواده‌های نیازمند، در مراحل مختلف تعدادی سبد غذایی به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا اهدا کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان‌جنوبی مطرح کرد: این ستاد در گام اول در استان خراسان‌جنوبی ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد تومان و در مرحله دوم ۴۳ هزار بسته پروتئینی به ارزش دو میلیارد تومان در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا توزیع کرد.

موسوی از اعطای وام قرض‌الحسنه به  دو هزار و ۵۰۰ طرح، توزیع ۴۰ تن مرغ و توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر خبر داد و عنوان کرد: همزمان با ایام محرم ۱۰ هزار بسته معیشتی مؤمنانه در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

وی از عرضه ماسک سه‌لایه بهداشتی زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت خبر داد و گفت: این ستاد به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا و دسترسی آسان و بدون واسطه مردم به اقلام بهداشتی، اقدام به عرضه ماسک با کیفیت در سراسر کشور کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان‌جنوبی بیان داشت: برای جلوگیری از سو استفاده احتمالی به هر کد ملی یک بسته ۵۰ عددی با قیمت درب کارخانه (مبلغ ۶۲۵۰۰۰ ریال به عبارتی هر عدد ۱۲۵۰۰ ریال) تعلق می‌گیرد. 

موسوی گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت hastinja.com خرید و پرداخت هزینه ماسک را انجام دهند و در مهلت تعیین شده در سایت ماسک خریداری شده خود را از فروشگاه کتاب به نشر (وابسته به آستان قدس رضوی) واقع در خیابان شهدای یک و سه بیرجند با ارائه کارت ملی دریافت کنند.

وی افزود: برای جلوگیری از تجمعات و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شهروندان ابتدا در سایت اعلام شده ثبت‌نام کرده و پس از ثبت‌نام طبق تاریخ و ساعت اعلام شده توسط پیامک به مراکز مراجعه کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه برای جلوگیری از سوء استفاده حتما خریداران به آدرس سایت توجه ویژه کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها در بیرجند امکان تحویل ماسک وجود دارد و در سایر شهرستان‌ها نمایندگی راه‌اندازی نشده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =