ظرفیت تولید لاستیک در خراسان‌جنوبی ۲ برابر می‌شود

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از افزایش ۲ برابری ظرفیت تولید لاستیک در خراسان‌جنوبی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت سرمایه‌گذاری امید در طرح توسعه کارخانه «کویرتایر» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی، عباس جرجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر «حسین مدرس‌خیابانی» مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید به استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت سرمایه‌گذاری امید در کارخانه کویرتایر، طرح توسعه این کارخانه اجرا می‌شود.

پبشرفت ۶۰ درصدی طرح توسعه کویرتایر 

وی افزود: طرح توسعه کویرتایر تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته و بالغ بر ۲۳ هزار متر مربع زیربنا از این طرح توسعه در این کارخانه اجرا شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با اجرای این طرح توسعه سالانه ۴۰ هزار تن لاستیک خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین به تولیدات کارخانه کویرتایر بیرجند افزوده خواهد شد.

افزایش ۲ برابری ظرفیت تولید لاستیک 

جرجانی با بیان اینکه ظرفیت تولید در کویرتایر به بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با اجرای طرح توسعه این کارخانه زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در کویرتایر فراهم شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هشت =