شهید مهدی اسماعیلی

پیام من به شما مردم مسلمان و شهید پرور به خصوص مردم فهالنج این است که برادران عزیز خودم درتمام مراحل زندگی خود قرآن و دستورات اسلام وزندگی ائمه اطهار (س) و شهدا را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهید..

شهید مهدی اسماعیلیشهید مهدی اسماعیلی
نام پدر:آقا حسین
تاریخ شهادت: ۱۳۶۲/۱/۲۲

 

 

 

 

زندگینامه
فروردین سال ۱۳۴۲ بود که عطر تولد مهدی با عطر گل‌های بهار نارنج به هم آمیخت و فضای روستای مذهبی و انقلابی فهالنج را معطر کرد. ارادت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) سبب گردید که نام مهدی را برایش انتخاب کنند.
مهدی از سن ۶ سالگی برای کسب علم و دانش راهی مدرسه شده و تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی ادامه داد اما مشکلات ناشی از ظلم ستم شاهی که تمام روستاها را فرا گرفته بود مانع از ادامه تحصیل وی شد لذا جهت کمک به معیشت خانواده، به شغل کارگری مشغول شد.
روح بلندش برای خدمت به مردم می‌طپید. از اخلاق حسنه برخوردار بود و مردم روستا پیوسته از او به نیکی یاد می‌کردند.
در مراسم مذهبی حضور فعالی داشت. با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از انقلاب اسلامی لباس مقدس سربازی بر تن کرد و از طریق سپاه پاسداران به خدمت اعزام شد. پس از گذراندن دوره های فشرده آموزش نظامی به کمک دلیرمردان جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و پس از فداکاری‌های زیادی در عملیات والفجر ۱ به تاریخ ۱۳۶۲/۱/۲۲ در منطقه عملیاتی شرهانی ۱ شربت شهادت نوشید روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

گزیده وصیتنامه شهید
پیام من به شما مردم مسلمان و شهید پرور به خصوص مردم فهالنج این است که برادران عزیز خودم درتمام مراحل زندگی خود قرآن و دستورات اسلام وزندگی ائمه اطهار (س) و شهدا را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهید که خدا با مومنان است و یک لحظه امام عزیز و بیدار انقلاب اسلامی را تنها نگذارید و دست از روحانیت اصیل و مبارز برندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =