شهید سید حسین جلالی

خدمت سربازی خود را به صورت داوطلبانه در سپاه گذراند؛ عشق به حضور در میادین نبرد حق علیه باطل او را به جبهه کشاند..

شهید سید حسین جلالیشهید سید حسین جلالی
نام پدر: محمد
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷/۴/۴

 

 

زندگینامه

بیایم ببینیم راهی که ما انتخاب کردیم چیست و با چه کسی رو به رو هستیم. مگر غیر از این است که با آمریکا، شوروی، اسراییل و تمام دول قدرتمند و زورگو می‌جنگیم. ما مظلوم واقع شدیم و از حق خود دفاع می‌کنیم. ما می‌توانیم مانند خیلی‌های دیگر عزت و غیرت و شرافت خود را بفروشیم و خیلی ساده و بدون دردسر به زندگی مادی خود ادامه دهیم ولی آیا هدف زندگی این است. پس غزوات پیامبر صلی الله و علیه و آله بر سر چه بوده است؟ مگر ما نمی‌گوییم که مسلمانیم و پیرو حضرت رسول صلی الله و علیه و آله و ائمه اطهار علیهما السلام؟ اگر پیرو آن‌ها هستیم در تمام حالات و حرکات باید راه آن‌ها را ادامه دهیم. راه علی علیه السلام که در دوران حکومتش آن همه جنگ با کفار و منافقان داشت.. راه حسین علیه السلام را ادامه دهیم که با آن نیروی انسانی کم مقابل آن لشکر عظیم ایستاد و خون خود را در این راه داد تا ثارالله شد و همین‌طور تا آخر.

خداوند منان در مهرماه سال ۱۳۴۱ به خانواده‌ای از فرزندان رسول الله صلی الله و علیه و آله فرزند عنایت کرد که ارادت قلبی به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سبب شد نامش را حسین انتخاب کنند.

حسین دوران ابتدایی را پشت سر گذاشت ولی به علت مشکلات زندگی نتوانست ادامه تحصیل دهد لذا برای کمک به امرارمعاش خانواده شغل نانوایی را انتخاب و مشغول به کار شد

خدمت سربازی خود را به صورت داوطلبانه در سپاه گذراند؛ عشق به حضور در میادین نبرد حق علیه باطل او را به جبهه کشاند و پس از رشادت‌های فراوان در ۱۳۶۷/۴/۴ در منطقه چنگوله براثر اصابت ترکش خمپاره دشمن به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هفت =