اقدامات اقتصادی دولت یازدهم قابل تقدیر است

امام جمعه طبس گفت: دولت یازدهم در راستای بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم، اقدامات مطلوبی از جمله اصلاح برخی قوانین اعطای تسهیلات و گمرک انجام داده است، که جای تقدیر دارد.

طبس نیوز:امام جمعه طبس گفت: دولت یازدهم در راستای بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم، اقدامات مطلوبی از جمله اصلاح برخی قوانین اعطای تسهیلات و گمرک انجام داده است، که جای تقدیر دارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس اظهار داشت: دولت یازدهم در راستای بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم، اقدامات مطلوبی از جمله اصلاح برخی قوانین اعطای تسهیلات، گمرک و … انجام داده است، که جای تقدیر دارد و امید است با اجرای کامل آن و همکاری همه مسئولان و مردم، وضعیت اقتصادی کشور بهبود یافته و شعار حماسه اقتصادی محقق شود.

وی با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی، رئیس جمهور اسلامی ایران درباره قانون عفاف و حجاب، بیان کرد: تا پیش از این برخی مزاحمت‌ها، مانع از اجرای مطلوب قانون مهم عفاف و حجاب در کشور بود.

خطیب جمعه طبس ادامه داد: بدحجابی و بی‌حجابی موجب سقوط جامعه اسلامی می‌شود که برای جلوگیری از آن باید قانون عفاف و حجاب به‌طور کامل و با رعایت اخلاق اسلامی اجرا شود که رئیس جمهور نیز در سخنان خود از اجرای این قانون حمایت کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، یادآور شد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی که نتوانستند مانع پیروزی انقلاب اسلامی ایران شوند، برای جلوگیری از تداوم انقلاب، توطئه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های فراوانی کردند که تحریک صدام برای حمله به ایران یکی از آن توطئه‌ها بود.

امام جمعه طبس افزود: درست است که در جریان ایستادگی و مقاومت مردم در هشت سال دفاع مقدس، بسیاری از فرزندان این مرز و بوم به شهادت رسیده و خساراتی بر کشور وارد شد، اما دفاع مقدس ثمرات و برکات فراوانی نیز به همراه داشت که از جمله آن می‌توان به معرفی و انتشار اسلام ناب و انقلاب اسلامی در دنیا، افزایش علاقه به اسلام‌شناسی و طنین‌انداز شدن صدای اسلام‌خواهی در دنیا، حفظ آبروی انقلاب اسلامی، شکستن ابهت دو ابرقدرت دنیا، و اثبات قدرت اسلام اشاره کرد.

تبریک آغاز سال تحصیلی و اشاره به مسائل کشور سوریه از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 8 =