مرکز پلی کلینیک تامین اجتماعی در طبس احداث می شود

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی از رایزنیهای لازم نسبت به اخذ مجوز و اقدام برای احداث مرکز پلی کلینیک تامین اجتماعی در طبس خبر داد.

طبس نیوز: مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی از رایزنیهای لازم نسبت به اخذ مجوز و اقدام برای احداث مرکز پلی کلینیک تامین اجتماعی در طبس خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ جلسه‌ای با حضور «احمد طالبیان مقدم» معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس، دکتر «فرزاد فیروزی» مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی، «سید اسدالله حسینی» رئیس امور پشتیبانی مدیریت درمان، دکتر «هادیان» مسئول مرکز تامین اجتماعی طبس، «کلانی» سرپرست اداره راه و شهرسازی، «علی اشرفیان» شهردار طبس، «اخوان صفار» رئیس شورای اسلامی شهرستان و کار‌شناسان مربوطه به منظور تامین زمین مربوط به احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی در شهرستان طبس، دوشنبه ۹۲/۹/۲۵ در فرمانداری برگزار شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: ما هرساله وضعیت فیزیکی مراکز تامین اجتماعی در استان را به منظور بهسازی و ارتقا بررسی می‌کنیم، با توجه به الحاق طبس به خراسان جنوبی پیرو مذاکرات تلفنی و غیرمستقیم انجام شده با معاون استاندار و فرماندار محترم، تصمیم به بازدید مرکز تامین اجتماعی طبس و ارزیابی آن گرفتیم.

طبق ارزیابی به عمل آمده مرکز تامین اجتماعی طبس به دلیل شمار بیمه شدگان تامین اجتماعی بالا، کفاف برنامه‌های شهرستان را نمی‌دهد و برآن شدیم که انشاءالله با رایزنیهای لازم نسبت به اخذ مجوز اقدام نموده و مرکز پلی کلینیک تامین اجتماعی را در طبس احداث کنیم.

وی با اشاره به اینکه پلی کلینیک بهترین گزینه برای طبس است، افزود: خدمات سرپایی منطقه نیازمند توجه بیشتر است و این مرکز پلی کلینیک قادر خواهد بود خدمات سرپایی خوب و متنوع و نیز خدمات بستری محدودی انجام دهد. در واقع یک درمانگاه تخصصی خواهد بود.

احمد طالبیان مقدم ضمن عرض خیرمقدم به فیروزی و حاضرین در جلسه اظهار داشت: با عنایت به پیگیری و مذاکرات انجام شده با دکترمجید درویشی مدیر کل تامین اجتماعی استان و فیروزی مدیر درمان، آمادگی شهرستان را برای احداث این درمانگاه تخصصی و همچنین واگذاری زمین اعلام می‌کنم.

انشاءالله بتوانیم با افزایش سیر فزایندهٔ معادن و کارخانجات و متعاقب آن افزایش شمار بیمه شدگان تامین اجتماعی در منطقه، بتوانیم سطح مرکز کنونی را به پلی کلینیک که قادر به ارائه خدمات سرپایی متنوعی خواهد بود، ارتقا دهیم.

وی افزود: در واگذاری زیر ساختهایی نظیر زمین، امتیازات آب، برق، تلفن و گاز و پروانه شهرداری آمادگی خود را اعلام می‌کنیم تا بتواند کار هرچه سریع‌تر انجام شده و مرکز برای خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان احداث شود.

در پایان گزینه‌های زمین پیشنهادی با هماهنگی شهرداری و راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت و مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی به منظور تصمیم گیری برای انتخاب گزینه بهتر به بازدید و بررسی موقعیت این گزینه‌ها پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =