کارخانه بازیافت کاغذ در طبس راه اندازی می شود

در نشست فرماندار با سرمایه گذاران بخش خصوصی مقدمات راه اندازی کارخانه بازیافت کاغذ در شهرستان طبس فراهم گردید.

طبس نیوز: در نشست فرماندار با سرمایه گذاران بخش خصوصی مقدمات راه اندازی کارخانه بازیافت کاغذ در شهرستان طبس فراهم گردید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ در جلسه عصر دوشنبه۹۲/۰۹/۲۵ و با حضور «احمد طالبیان مقدم» معاون استاندار و فرماندار طبس، «رفیع‌زاده» نماینده شرکت سامان فراز قشم به عنوان سرمایه گذار، اخوان صفار رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس، تعدادی از مسئولان مربوطه در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار طبس گفت: سرمایه گذاری در شهرستان را باید به فال نیک گرفت و همه مسئولان اجرایی شهرستان آمادگی خود را جهت آماده سازی زمینه حضور سرمایه گذاران در شهرستان طبس اعلام می‌کنیم.

وی افزود: با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی که برای رونق اقتصاد و فعالیت‌های اقتصادی در شهرستان طبس وجود دارد به زودی شاهد رشد و پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان خواهیم بود.

طالبیان عنوان کرد: در زمینه سرمایه گذاری، فعالیت کارخانه تازیافت کاغذ که به صورت تمام اتوماتیک خواهد بود شاید بتوان گفت در کشور کم نظیر است.

شایان ذکر است به گفته نماینده شرکت سامان فراز قشم به عنوان سرمایه گذار این کارخانه، با راه اندازی کارخانه مذکور برای حدوداً ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد. این کارخانه در زمینه بازیافت کاغذ ـ آلومینیوم و لاستیک فعالیت خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =