صرفا جهت اطلاع/سوژه این هفته:همایش روابط عمومی های طبس با طعم شلغم!

بسته خبری «صرفاً جهت اطلاع» از بخش خبری ۳۰: ۲۰ شبکه دو سیما پخش شد؛در این قسمت به همایش روابط عمومی‌های طبس و پذیرایی با شلغم آن نیز اشاره شد.

طبس نیوز:  بسته خبری «صرفاً جهت اطلاع» از بخش خبری ۳۰: ۲۰ شبکه دو سیما پخش شد؛در این قسمت به همایش روابط عمومی‌های طبس و پذیرایی با شلغم آن نیز اشاره شد.

به گزارش طبس نیوز بسته خبری «صرفاً جهت اطلاع» که امشب  از بخش‌های خبری ۳۰: ۲۰ و اخبارشبانگاهی ساعت۲۲ نیز پخش شد مانند همیشه پر بار و پر سوژه بود و اما سوژه جالب این بخش مربوط می‌شود به همایش روابط عمومی‌های طبس که چند روز پیش در سالن فرمانداری طبس برگزار شد و در این مراسم از میهمانان با شلغم خسروآباد پذیرایی شد.

فیلم:

مشاهده سایر ویدئوهای ما در آپارات

8 دیدگاه دربارهٔ «صرفا جهت اطلاع/سوژه این هفته:همایش روابط عمومی های طبس با طعم شلغم!;

  1. این خیلی بده که پذیرایی با شلغم رو مایه عقب ماندگی و آبروریزی بدوننین.البته در کشوری که زرق و برق و ریخت و پاش سنت حسنه شده لابد باید از منظر چشم پایتخت نشینان قضاوت کنین و شلغم رو مایه آرو ریزی بدوننین.خوبه یه خرده به خودمون باور واعتماد داشته باشیم تا عقب موندگی های خودمون رو جبران کنیم.حرکت پسندیده ای بود کاش مسئولان دیگر مناطق کشور هم یاد بگیرند و البته لحن خبرنگار شبکه سراسری لحنی زشت و بدور از شان فرهنگ عمومی جامعه بود.انگار که چه خطای غیر قابل بخششی سر زده .البته بیشتر از اینهم نمی شود انتظار داشت.باز هم سپاس از برگزارکنندگان ومسئولان تدارک این موضوع

  2. با سپاس از شما که خبر حقیر رو در سایتتان بازنشر کرده اید.
    دوستان عزیزی هم که نظر داده اند . و البته بعضا نظرات انتقادی هم داده اند که انتظار دارم همشهریان عزیزم این نکته را نیز در نظر داشته باشند که انتقادا ز هر منظری و هرگونه دیدگاهی نیاز به بینندگان فهمیم و البته با درک بالا دارد.
    به عنوان مثال خبر شلغمهایی که دربسته خبری صرفا جها اطلاع منعکس شد با اندکی تامل هر بیننده ای را به این سمت سوق میدهد که کار انجام شده برخلاف دیدگاه اولیه قابل تحسین و ارزشمند است موضوعی که اکثریت قریب به اتفاق مسئولین. مدیران و البته مردم این انعکاس را تشویق نمودند.
    هرچند بوده اند افراد بسیار زیادی که حقیر را طی چند ماه گذشته از انعکاس این گونه اخبار مورد هجمه و انتقاد نیز قرار داده اند.ولی ما نباید خودمان را تافته جدا بافته بدانیم. مگر نه اینکه خبر بیست و سی ودیگر اخباری که نقش بسزایی در روند مثبت کار مسئولان دارند فضایی هستند برای حرفهای ناگفته. پس بیاییم زمینه سازی کنیم و خودمان را محدود به انعکاس اخبار کلشه ای نکنیم.
    با عرض ارادت

    1. آقای اصغرشماره ات رو بده تاقبل ازهر مراسمی باشما مشورت کنیم که با چی پذیرایی کنیم………آخه تو زمستون ازشلغم هم سالم تر؟اونم محصول بومی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =