سکان سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان مجددا به ایرج توتونچی سپرده شد

با حکم عمیدرضا عمیدیان مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی، ایرج توتونچی بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان معرفی شد.

طبس نیوز: با حکم عمیدرضا عمیدیان مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی، ایرج توتونچی بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان معرفی شد.

به گزارش طبس نیوز روز پنجشنبه ۵ تیرماه، در جلسه‌ای که در دفتر معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس برگزار شد، سکان سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان در حضور سید جلال هاشمی، خسروی معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ادارات و هیات‌های ورزشی مجددا به ایرج توتونچی سپرده شد.

در این حکم ضمن اشاره به تجارب ارزنده ایشان به بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای انسانی متعهد و کاردان در جهت پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی با فرمانداری و سایر ادارات و نهادهای دولتی اشاره شده است.

این در حالیست که بهرام عزیززاده مقدم رئیس پیشین این اداره که در جلسه نیز حضور داشت به سمت معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی منصوب شد.

سید جلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در این جلسه خاطر نشان ساخت: لازمه‌ی سرزندگی و شادابی جامعه، سرزنده بودن و شاد بودن جوانان آنست. جامعه و خانواده باید زمینه و بستر را مهیا کند تا جوان بتواند انرژی های نهفته خود را آزاد کند و خلاقیت های خود را به مرصه‌ی ظهور برساند.

وی افزود: جوانان منطقه طبس خموده، دلمرده و پژمرده بنظر می‌رسند. حضور جوانان طبسی در ورزش‌های همگانی کمرنگ است و نه تنها اداره ورزش بلکه تمام ادارات باید در ترویج و همه‌گیر شدن ورزش‌های همگانی خصوصا برای جوانان تلاش کنند.

هاشمی در ادامه بیان داشت: باید زیرساخت‌های مناسب برای حضور جوانان در صحنه‌های ورزشی و رشد و بالندگی و اثرگذاری آنان مهیا شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به ایجاد فضاهای مناسب ورزشی برای بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان نیز باید با حفظ حریم‌ها و مسائل شرعی وارد عرصه‌های ورزشی شوند و اثرگذار باشند.

فرماندار ویژه طبس ضمن تاکید بر ایجاد فضاها و امکانات مناسب ورزشی در روستاها بیان داشت: ورزش روستایی را باید بسیار جدی بگیریم و امکانات و شرایط لازم را با کمک دهیاران و بخشداران برای جوانان روستایی فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شش =