جرایم مرتبط با مواد مخدر در صدر جرایم شهرستان طبس

دادستان عمومی و انقلاب طبس گفت: با توجه ورودی‌هایی که به دادسرا داشته‌ایم جرایم مواد مخدر شامل تمامی زیر مجموعه مواد مخدر از جمله حمل، نگهداری، استعمال، اعتیاد، فروش و سایر جرایم وابسته به مواد مخدر جرم اول در شهرستان است.

طبس نیوز: دادستان عمومی و انقلاب طبس گفت: با توجه ورودی‌هایی که به دادسرا داشته‌ایم جرایم مواد مخدر شامل تمامی زیر مجموعه مواد مخدر از جمله حمل، نگهداری، استعمال، اعتیاد، فروش و سایر جرایم وابسته به مواد مخدر جرم اول در شهرستان است.

به گزارش طبس نیوز در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه در دادگستری طبس برگزار شد عبدالجواد پارسافر دادستان عمومی و انقلاب طبس با تاکید در برخورد با افرادی که نظم جامعه را برهم میزنند گفت: اعتقاد داریم فردی که نظم جامعه را برهم می‌زند باید امنیتش از بین برود و تا باعث نشود که مجرمین احساس امنیت کنند و هر کاری خواستند انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب طبس پنج جرم اول در شهرستان طبس را برشمرد و گفت: با توجه ورودی‌هایی که به دادسرا داشته‌ایم جرایم مواد مخدر شامل تمامی زیر مجموعه مواد مخدر از جمله حمل، نگهداری، استعمال، اعتیاد، فروش و سایر جرایم وابسته به مواد مخدر جرم اول در شهرستان است.

وی افزود: با توجه به جاده‌های زیادی که در شهرستان وجود دارد و کیفیت کم جاده‌ها و این که طبس محل تلاقی چندین شهرستان می‌باشد و ترانزیتی بودن جاده دیهوک، دومین جرم در شهرستان طبس تصادفات است.

پارسافر جرم سوم در شهرستان را ایراد صدمه بدنی غیرعمدی غیر از تصادفات برشمرد و گفت: ایراد صدمه بدنی غیرعمدی شامل حوادث کار و سایر صدماتی است که غیر عمدی به افراد وارد می‌شود.

وی گفت: متاسفانه در جامعه مذهبی مثل طبس توهین هم از جرایمی است که در سطح شهرستان شایع است و این البته مختص به شهرستان طبس نیست همیشه توهین در سطح کشور جزو پنج جرم اول سطح کشور بوده است.

وی افزود: بعد از آن جرم سرقت و جرایم مرتبط با سرقت از جمله مالخری و نگهداری مال مسروقه است.

پارسافر در پاسخ به خبرنگاری تعداد زندانیان زن در طبس را ۲۵ نفر عنوان کرد و افزود: همه آن‌ها جرایمی مرتبط با مواد مخدر دارند.

وی در پایان انتخاب قاضی توکلی به عنوان تنها قاضی نمونه کشوری از استان خراسان جنوبی و تقدیر از او در نشست اخیر سران سه قوه و مسئولین قوه قضاییه را تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 6 =