تجلیل از پیشکسوتان ورزش توسط هیات اسکیت طبس/ عدم حضور مدیر ورزش طبس در همایش ورزشی!

همزمان به ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزشی طبس توسط هیئت ورزشی اسکیت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزشی طبس توسط هیئت ورزشی اسکیت این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه موقت طبس در این آیین، احترام پیشکسوتان توسط هیات اسکیت را تحسین کرد و گفت: آنچه در عرصه ورزش مهم و قابل تحسین است نهادینه کردن اخلاق و فرهنگ اسلامی است.

حجت الاسلام دکتر زنجانی طبسی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران مرهون همت جوانان و نوجوانانی است که با اتکاء به قرآن و عترت و راهنمایی امام خمینی(ره) پرچمدار آزادی و هویت اسلامی شدند و باید به ورزش جوانان اهمیت ویژه ای داد و از تجربه مفید پیشکسوتان ورزشی نیز استفاده کرد.

مسعود فتوت در این مراسم ضمن تقدیر از نهادهای همراه با هیات اسکیت شهرستان طبس گفت: مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش طبس نمونه بارزی از فرهنگ سازی به بزرگان و گذشتگان بر اساس دغدغه های مقام معظم رهبری است.

رئیس هیات اسکیت شهرستان طبس افزود: آنچه تاکنون برای ما بعنوان موفقیت ثبت شده است مرهون همکاری مجدانه جناب آقای عزیززاده مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی و نیز حمایت بیدریغ هیات اسکیت استان است.

در این مراسم که آقایان مهندس اخوان صفار- رییس شورای اسلامی شهرستان، مهندس طوسی- عضو شورای اسلامی شهر و دکتر گازرانی – رییس اداره بهزیستی شهرستان طبس نیز حضور داشتند از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی تجلیل شد.

نکته قابل این جلسه ورزشی، عدم حضور رییس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس در همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش شهرستان بود که حتی تا دقایقی به شروع مراسم عدم همکاری اداره ورزش و جوانان طبس موجب معطل ماندن میهمانان پشت دربهای بسته و سالن تاریک شد.


خاورستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =