آغاز مسابقات ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان بخش دیهوک در قالب ۲۵ تیم ورزشی

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیهوک گفت: مسابقات ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان بخش دیهوک با حضور بیش از ۳۰۰ نفر در قالب ۲۵ تیم ورزشی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، امیر حسین عظیمی، مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیهوک از آغاز رویدادهای مختلف ورزشی این بخش در رشته‌های مختلف خبر داد و اظهار داشت: به مدد و همیاری مسئولان و هیات‌های ورزشی بخش دیهوک در آغاز ماه مبارک رمضان و شروع رسمی فعالیت این نمایندگی، برنامه ریزی لازم جهت برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در رشته های والیبال و فوتسال ویژه رده های سنی در دو بخش آقایان و بانوان انجام شد.

وی افزود: مسابقات فوتسال بزرگسالان با شرکت ۸ تیم، فوتسال رده سنی ۱۱- ۱۴ سال با شرکت ۵ تیم، مسابقات والیبال بانوان با شرکت ۷ تیم و مسابقات والیبال آقایان نیز با حضور ۵ تیم بصورت رفت و برگشت در طول ماه مبارک رمضان در محل سالن ورزشی ایثار دیهوک برگزار خواهد شد.

عظیمی در ادامه ابراز امیدواری کرد: با مساعدت هیات‌های ورزشی و پیشکسوتان شهر دیهوک در طول برگزاری مسابقات نفرات مستعد در رشته‌های مختلف شناسایی و توسط دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهر پشتیبانی و حمایت گردند، بطوری که در آینده‌ای نزدیک ورزش بخش دیهوک بتواند مسیر رو به رشد خود را در پیش بگیرد.

وی تشکیل شورای ورزش در آینده نزدیک، سازماندهی هیات‌های ورزشی، پیگیری تخصیص اعتبارات جاری و عمرانی ورزش دیهوک، فعال‌سازی رشته‌های ورزشی جدید، اجرای طرح شناسایی ظرفیت‌های ورزشی شهر با بهره‌مندی از توانمندیهای نهادها، ادارات و … طرح ساماندهی باشگاههای ورزشی جهت ترغیب بخش خصوصی برای ورود جدی به عرصه ورزش، اجرای طرحهای استعدادیابی ورزشی توسط هیات‌ها و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج و سایر نهادهای اجتماعی بخش و شناسایی و ساماندهی تحصیل‌کرده‌های ورزش، مربیان و داوران، از مهمترین اقدامات نمایندگی اداره ورزش دیهوک برای توسعه هرچه بیشتر ورزش این بخش اعلام کرد.

وی همچنین راه‌اندازی ستاد فرعی ساماندهی امور جوانان بخش دیهوک را به عنوان یکی دیگر از اقدامات مهم این نمایندگی برشمرد که در آینده با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =