رقابت بانوان کاراته‌کا طبس در مسابقات قهرمانی کشور

سرپرست اداره ورزش و جوانان طبس گفت: بانوان کاراته‌کا این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور سبک وادوکای به مصاف ملی‌پوشان می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از فارس،ایرج توتونچی اظهار داشت: بانوان کاراته‌کا شهرستان طبس به نمایندگی از خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور سبک وادوکای به مصاف ملی‌پوشان می‌روند.

وی افزود: در این مسابقات حدود ۳۰۰ بانوی کاراته‌کا کشور در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، امید و بزرگسالان از امروز به مدت دو روز در شهرستان فریدونکنار استان گلستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان طبس تصریح کرد: زهرا تقیان، معصومه پارسا، فاطمه زمانی، عادله رحیمی، آرزو اکبری، مهشید رجبی‌راد، فاطمه سالاری، اسما الهی، فایزه یعقوبی، ستیلا صالح‌زاده، زهره قربانی، آرمیتا شمس، مبینا فانی. مهیا مرادیان و ریحانه باقری اعضای تیم کاراته این شهرستان در رقابت‌های قهرمانی کشور هستند.

توتونچی یادآور شد: سرپرستی تیم کاراته بانوان شهرستان طبس را خانم قوسیان‌مقدم و مربیگری تیم را سن‌سی زهرا تقیان نماینده سبک وادوکای فدراسیون در خراسان جنوبی برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان طبس در رشته ورزشی کاراته از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است و تاکنون کاراته‌کاهای بانوان این شهرستان موفق به کسب ده‌ها مدال رنگی در مسابقات قهرمانی کشور شدند که امید است با حمایت مسئولان دولتی و مساعدت بخش خصوصی شهرستان طبس به عنوان قطب این رشته ورزشی مطرح شود.

 

دیدگاهی در “رقابت بانوان کاراته‌کا طبس در مسابقات قهرمانی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =