کسب عنوان نایب قهرمانی و سومی تیم‌های طبس در رقابت‌های بوکس قهرمانی استان

تیم‌های بوکس شهرستان طبس در اولین حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های استان با کسب ۷ عنوان به مقام نایب قهرمانی و سوم تیمی این رقابت‌ها رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حسین قدیمی- در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل یک دوره مسابقات بوکس قهرمانی باشگاه‎های خراسان جنوبی انتخابی اعزامی به رقابت‎های کشوری برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ بوکسور خراسان جنوبی در ۱۰ وزن و در قالب شش تیم از شهرستان‎های بیرجند، طبس و فردوس در سالن مروت مجموعه ورزشی ولایت بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در گروه تیمی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های خراسان جنوبی تیم باشگاه مبارزان بیرجند بر سکوی نخست ایستاد، تیم طبس(الف) نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم طبس(ب) و شهرستان فردوس به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.

اردشیر حبیبی مقام اول وزن ۸۱ کیلوگرم، سعید امیری مقام اول وزن ۶۴ کیلوگرم، مصطفی جمعه پور مقام دوم وزن ۶۴ کیلوگرم، عباس نداف مقام دوم وزن ۷۵ کیلوگرم، حسین درخشان مقام دوم وزن ۶۹ کیلوگرم، میلاد شجاعی مقام دوم وزن ۴۹ کیلوگرم و سجاد کوهجانی مقام سوم وزن ۵۶ کیلوگرم،.مدال‌آورن تیم طبس در این رقابت‌ها بودند.

لازم به ذکر است مربی و سرپرست تیم اعزامی را سیدمرتضی نصرت بر عهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + دوازده =