برنامه های مختلف ورزشی به مناسبت آغاز دهه فجر

همراه با شروع دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران و آغاز جشن‌های این دهه در شهرستان طبس، برنامه های مختلف ورزشی برگزار شد.

همراه با شروع دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران و آغاز جشن‌های این دهه در شهرستان طبس، برنامه های مختلف ورزشی برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس، با فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران و آغاز برنامه های ستادی در سطح شهرستان طبس، کمیته ورزش و جوانان برنامه های متنوعی در طول این دهه در دو کارگروه جوانان و ورزش اجرا خواهد نمود که از روز ۱۲ بهمن ماه همراه با آغاز برنامه های ستاد مسابقات مختلف ورزشی و…در طبس آغاز خواهد شد. توتونچی گفت:با برنامه ریزی انجام شده و جلسات متعددی که در قالب دو کارگروه کمیته ورزش و جوانان برگزار گردیده در طول دهه مبارک فجر و فراخور توان هیئت‌های ورزشی برنامه‌ها، مسابقات و همایش‌هایی در رشته های مختلف و در دو بخش آقایان و بانوان در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که در روز اول (۱۲ بهمن) برنامه های ذیل اجرا گردید:

  •  حضور کارکنان و جمعی از مسئولان هیئت‌های ورزشی در دفتر امام جمعه محترم شهرستان طبس و تجدید میثاق با آرمان‌های بزرگ امام راحل (ره) و تجدید بیعت با منویات مقام معظم رهبری.
  •  شرکت ورزشکاران و گروه دوچرخه سواری در مراسم نمادین استقبال از تمثال حضرت امام (ره) و شرکت در مراسم رژه موتوری، گل باران مزار شهدا و… در روز نخست آغاز دهه مبارک فجر.
  •  برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان و نوجوانان شهرستان با حضور بیش از ۵۲ نفر از ورزشکاران در محل سالن ورزشی شهید اللهی مجموعه آزادی در اوزان مختلف.
  •  اعزام تیم هندبال نوجوانان شهرستان به مسابقات قهرمانی نوجوانان استان یزد.
  •  برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان شهرستان طبس در محل مجموعه ورزش آزادی طبس.
  •  برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان (سمن‌ها) با مسئولان ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری طبس.
  •  آغاز مسابقات والیبال ویژه بانوان با حضور ۷ تیم در محل سالن کوثر طبس که تا ۱۷ بهمن ماه طول خواهد کشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =