تیم شهید مطهری فهالنج قهرمان مسابقات فوتبال جام فجر وبصیرت +عکس

مسابقات فوتبال جوانان شهرستان طبس «جام فجر وبصیرت» که از اواخر دی ماه با حضور نه تیم از پایگاههای مقاومت شهر و روستا آغاز گردیده بود با قهرمانی تیم شهید مطهری فهالنج به پایان رسید.

طبس نیوز: مسابقات فوتبال جوانان شهرستان طبس «جام فجر وبصیرت» که از اواخر دی ماه با حضور نه تیم از پایگاه های مقاومت شهر و روستا آغاز گردیده بود با قهرمانی تیم شهید مطهری فهالنج به پایان رسید.

در دیدار پایانی این مسابقات که با حضور آقای طالبیان فرماندار محترم شهرستان طبس، ابراهیم‌زاده معاونت فرمانداری، سرهنگ غلامی فرماندهی نیروی مقاومت بسیج ناحیه طبس، نصیری بخشدار مرکزی شهرستان و عبدالرحیمی عضو شورای محترم اسلامی طبس برگزار شد تیم شهید مطهری با شایستگی موفق شد تیم پایگاه شهیدرجایی رابا نتیجه دو بر یک شکست دهد و علاوه بر جبران شکست در مرحله گروهی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در دیدار رده بندی تیم پایگاه شهید باهنر دشتغران بر پایگاه حضرت فاطمه (س) پیروز شد و به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

تیم شهید مطهری فهالنج علاوه بر کسب مقام اول با شایستگی توانست جام اخلاق این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد. علی آزاد چهره درخشان تیم فوتبال شهید مطهری با به ثمررساندن ۶ گل عنوان اقای گلی و بر‌ترین بازیکن فنی و اخلاقی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

جام فجر وبصیرت

منبع: هیئت فوتبال طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + چهار =