۷۶ پروژه روستایی در شهرستان طبس به بهره برداری رسید

۷۶ پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۵۷ میلیون تومان در شهرستان طبس به صورت همزمان بهره برداری رسید.

با حضور امام جمعه عشق‌آباد، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان طبس و نیز مسئول طرح و برنامه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد همزمان ۷۶ پروژه روستایی در شهرستان طبس به بهره برداری رسید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ صبح پنج شنبه همزمان با افتتاح پروژه‌های روستایی کشور که با حضور رییس جمهور در روستای چارک استان بوشهر از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس انجام شد، طی مراسمی در مجتمع آبرسانی روستایی زمزم طبس ۷۶ پروژه روستایی این شهرستان مربوط به ۸ دستگاه که با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۵۷ میلیون تومان اجرا شده است، به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل ۳ پروژه راه و شهرسازی، ۵۴ پروژه جهاد کشاورزی، ۴ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری، ۵ پروژه آب و فاضلاب روستایی، ۳ پروژه شرکت توزیع برق، ۳ پروژه مربوط به شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی، ۲ پروژه از شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش دیهوک و ۲ پروژه از شرکت تعاونی‌های بخش دستگردان بود.

مجتمع آبرسانی روستایی زمزم که با هدف آب رسانی به ۴۹ روستای بخش دستگردان طبس احداث شده است بزرگ‌ترین پروژه افتتاحی شهرستان در بین پروژه‌های افتتاحی امروز محسوب می‌شود که با اعتبار حدود ۶ میلیارد تومان احداث و اجرا شده است.

در این راستا احیاء و مرمت قنوات روستاهای نوک، چشمه‌قنبر و کردآباد، ۲۱ پروژه لوله‌گذاری و انتقال آب، ۱۴ پروژه احداث و بهسازی کانال‌های آبیاری عمومی، ۱۰ پروژه احداث استخر تنظیمی آب کشاورزی و ۶ مورد احداث استخر دو منظوره از جمله پروژه‌های مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان طبس است که طی این مراسم بهره برداری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 7 =