ورزشکاران طبسی برای بیمه ورزشی اقدام کنند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: تمامی ورزشکاران شهرستان طبس که از اماکن ورزشی دولتی استفاده می‌کنند الزاماً باید بیمه ورزشی شوند.

طبس نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: تمامی ورزشکاران شهرستان طبس که از اماکن ورزشی دولتی استفاده می‌کنند الزاماً باید بیمه ورزشی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج توتونچی در نشست هیئت‌های ورزشی طبس که در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان، تمامی استفاده‌کنندگان از اماکن ورزشی زیرپوشش این وزارتخانه الزاماً باید بیمه ورزشی باشند.

وی ادامه داد: بیمه‌شدگان ورزشی از مزایای مختلفی به‌ویژه پرداخت کمک هزینه درمان آسیب‌های ورزشی حداکثر پنج برابر تعرفه دولتی و تا سقف ۳۵ میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس افزود: هزینه سالانه بیمه ورزشی برای سال ۱۳۹۲ به ازای هر نفر ۸۰ هزار ریال است که ورزشکاران متقاضی طبسی باید به اداره ورزش و جوانان این شهرستان مراجعه کنند.

سرپرست بخشداری مرکزی طبس نیز طی سخنانی در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم توسعه ورزش‌های همگانی، اظهار داشت: یکی از بهترین راهکارهای کاهش معضلات اجتماعی توجه به امر مهم ورزش است که در این راستا بخشداری مرکزی طبس در حد مقدورات خود آماده حمایت از ورزشکاران و ورزش‌دوستان در روستاهای بخش مرکزی است.

محمد نصیری خاطرنشان کرد: بخش مرکزی شهرستان طبس دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های متعددی در زمینه ورزشی است که تشکیل کمیته‌های ورزشی در این بخش می‌تواند تأثیر بسزایی برای جذب جوانان به رشته‌های مختلف ورزشی داشته باشد.

در این نشست همچنین مسئولان هر یک از هیئت‌های ورزشی شهرستان طبس به ارائه گزارش عملکرد، مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

شهرستان طبس در مجموع دارای ۲۳ هیئت ورزشی است که از این میزان ۱۳ هیئت فعال و ۱۰ هیئت نیمه‌فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 6 =