تودیع و معارفه مسئول اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طبس

مراسم تودیع و معارفه مسئول اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئول دفتر امام جمعه طبس، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و جمعی از مدیران و مسئولان محلی در محل فرمانداری طبس برگزار شد.

طبس نیوز: مراسم تودیع و معارفه مسئول اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئول دفتر امام جمعه طبس، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و جمعی از مدیران و مسئولان محلی در محل فرمانداری طبس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، «مهدی قاسمی زاده» به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس معرفی و از تلاش‌های «حسین ابراهیم زاده» مسئول سابق این اداره که در حال حاضر در پست معاونت فرمانداری طبس مشغول به خدمت است تقدیر به عمل آمد.

فرماندار شهرستان طبس در این جلسه اقدامات و همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس در کنار سایر دستگاه های مربوط و متولیان و دست‌اندرکاران امر برای انجام و به ثمر رسیدن پروژه بزرگ مسکن مهر طبس به عنوان بزرگ‌ترین پروژه سایت ویلایی کشور را شایان تقدیر و ارزنده دانست.

«احمد طالبیان مقدم» تصریح کرد: به لطف پروردگار مسئولان شهرستان در سایه همدلی و وحدت برای پیشبرد امور و خدمت صادقانه تلاش می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز از نگاه ویژه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به شهرستان طبس و نیز تلاش‌ها و خدمات مسئولان سابق و فعلی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

«محمدعلی عبدالله زاده» با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری شاخصه های تقوا، صبر، وحدت و انسجام را مهم قلمداد کرد و آن‌ها را نیاز امروز جامعه، کشور و شهرستان برشمرد.

وی خاطرنشان ساخت:تحریم‌ها حربه دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام است و شرایط فعلی، شرایط ویژه ای است و باید با صبر و متانت و حوصله و با اقتصاد مقاومتی این شرایط را پشت سر گذاریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد نیز اظهار داشت:بر اساس قانون می‌بایست تعداد ۲۱ وزارتخانه به ۱۷ وزارتخانه تقلیل می‌یافت که بر این اساس با ادغام صورت گرفته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد که حوزه وسیع با جامعه هدف بزرگی را شامل می‌شود.

فلاح زاده با اشاره به احداث مسکن مهر در سرتاسر کشور و از جمله ۱۲ هزار واحد مسکونی مهر در استان یزد، گفت : در مجموع کار بزرگی در بحث مسکن مهر انجام شد که موجب تعجب و تحسین بسیاری از صاحب نظران گردید چرا که وقتی موضوع مسکن مهر طرح شد بسیاری عقیده داشتند که این طرح آرمانی است و قابل عمل نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد مطالبی را بیان داشت و با اعلام اینکه استان یزد نسبت به میانگین نرخ بیکاری کشور از وضعیت خوبی برخوردار است تصریح کرد:با توجه به پتانسیل و ظرفیت موجود شهرستان‌های استان بایستی نرخ بیکاری کاهش یافته و به مرز ۶ درصد برسد.

در این مراسم حسین ابراهیم زاده معاون فرماندار و مسئول سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس گزارشی از اقدامات را بیان داشت و برای قاسمی زاده سرپرست جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =