فوتبالی‌های برتر طبس تجلیل شدند

در مراسمی از تیم‌های برتر فوتبال و فوتسال شهرستان طبس تجلیل شد.

طبس نیوز: در مراسمی از تیم‌های برتر فوتبال و فوتسال شهرستان طبس تجلیل شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال شهرستان طبس، اظهار داشت: راه حل بسیاری از مشکلات فعلی جامعه، ورزش است، چرا که ورزش موجب ایجاد انگیزه و نشاط و شادابی در جامعه شده و در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و بهبود وضعیت روحی و روانی افراد جامعه تأثیر بسزایی دارد.

احمد طالبیان‌مقدم ضمن تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال و مدیران عامل باشگاه‌های فرهنگی ورزشی شهرستان طبس، خاطر نشان کرد: لازم است که ورزش‌های مختلف در سطح جامعه تسری یابد که این مهم جز با تلاش هیئت‌های ورزشی و همکاری تمام مسئولان و مردم میسر نمی‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس تصریح کرد: ورزشکاران به عنوان منجیان جامعه دارای برخی مشکلات هستند و ایران اسلامی به وجود ورزشکاران متدین که ادامه‌دهنده راه، روش و منش شهدا هستند نیاز دارد.

وی خواستار برنامه‌ریزی مدون مسئولان برای گسترش ورزش‌های مختلف به‌ویژه ورزش‌های همگانی در میان آحاد مردم شد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان طبس نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از افتخارات اخیر تیم‌های فوتبال و فوتسال شهرستان طبس پرداخت و گفت: کسب مقام نایب قهرمانی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری طبس در لیگ برتر استان یزد، کسب مقام نایب قهرمانی تیم فوتسال بانوان باشگاه توفیق طبس در لیگ برتر استان یزد، کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال فجر گلشن طبس در لیگ دسته یک استان یزد، حضور تیم فوتبال شاهین دیهشک طبس در زیرگروه لیگ استان یزد، حضور تیم فوتبال زغال‌سنگ طبس در لیگ برتر استان یزد و حضور تیم فوتسال خانه کارگر طبس در زیرگروه لیگ برتر استان یزد از جمله موفقیت‌های تیم‌های فوتبال و فوتسال شهرستان طبس طی سال گذشته است.

محمد نجف‌زاده ادامه داد: راه‌اندازی وبلاگ و سامانه پیامک، برگزاری مستمر مسابقات فوتبال و فوتسال در رده‌های مختلف بزرگسالان، جوانان و نوجوانان و برگزاری مسابقات فوتسال بانوان نیز از دیگر اقدامات هیأت فوتبال شهرستان طبس است.

وی یادآور شد: فوتبال به‌عنوان پدیده‌ای اجتماعی توانسته در همه طیف‌های جامعه و در همه سنین به‌عنوان یک ورزش جذاب جایگاه ویژه‌ای داشته باشد که فوتبال می‌تواند موجب ایجاد حداکثر افتخار و شادی یک ملت در عرصه رقابت‌های جهانی، کشوری، استانی و شهرستانی شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان طبس اضافه کرد: ورزش فوتبال بیش از مجموع همه رشته‌های ورزشی دیگر در عالم مخاطب دارد و می‌تواند بهترین ابزار برای ایجاد تغییرات فرهنگی، اخلاقی و خصلت‌های انسان‌ساز باشد.

ایرج توتونچی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس نیز در سخنانی در ابتدای این مراسم، بیان کرد: پتانسیل نوجوانان و جوانان شهرستان طبس در زمینه فوتبال بسیار بالاست که رسیدن فوتبال طبس به جایگاه واقعی خود نیازمند همت همه ماست.

در پایان این مراسم از تیم‌های برتر فوتبال و فوتسال شهرستان طبس با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هشت =