کسب ۴ مدال رنگارنگ رزمی‌کاران طبس در مسابقات کشوری

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس از کسب چهار مدال توسط رزمی‌کاران این شهرستان در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: این مسابقات به مدت دو روز در شهرستان یزد برگزار شده است.

طبس نیوز:رئیس اداره ورزش و جوانان طبس از کسب چهار مدال توسط رزمی‌کاران این شهرستان در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: این مسابقات به مدت دو روز در شهرستان یزد برگزار شده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،ایرج توتونچی  اظهار کرد: تیم ورزش‌های رزمی شهرستان طبس به نمایندگی از خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام شد.

وی اضافه کرد: مسابقات ورزش‌های رزمی قهرمانی کشور در سبک کیک‌بوکسینگ در رده‌های سنی جوانان و بزرگ‌سالان به میزبانی یزد برگزار شد و به مدت دو روز رزمی‌کاران اعزامی از سراسر کشور در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس اذعان داشت: در مسابقات ورزش‌های رزمی قهرمانی کشور سبک کیک‌بوکسینگ حدود ۷۴ ورزشکار از استان‌های لرستان، تهران‌، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مازندران، کرمان و چهارمحال و بختیاری به مصاف هم رفتند.

کسب ۲ مدال نقره توسط رزمی‌کاران خراسان جنوبی

توتونچی یادآور شد: از خراسان جنوبی در مسابقات ورزش‌های رزمی قهرمانی کشور سبک کیک‌بوکسینگ در رده‌های سنی جوانان چهار ورزشکار حضور داشتند که ایمان مرادی و بهزاد محمدی موفق شدند با غلبه بر رقیبان دو مدال نقره را کسب کنند و به مقام دومی این مسابقات نائل شوند.

وی به حضور رزمی‌کارانی از خراسان جنوبی در رده سنی بزرگ‌سالان مسابقات ورزش‌های رزمی اشاره و تصریح کرد: سید مرتضی نصرت و محمدمهدی فاضلی بعد از شکست رقیبان خود در مرحله نخست به دیدار یک چهارم نهایی مسابقات راه یافتند که در پایان موفق شدند دو مدال برنز را برای استان کسب کنند و در جایگاه سوم مسابقات قرار گیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس ادامه داد: در مسابقات ورزش‌های رزمی قهرمانی کشور سبک کیک‌بوکسینگ، تیم‌ ورزش‌های رزمی‌ استان‌ یزد بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم تهران نایب قهرمان شد و رزمی‌کاران لرستان رتبه سوم این مسابقات را کسب کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دوازده =