ورزش بخش دیهوک نیازمند توجه بیشتر

وضعیت ورزش بخش دیهوک با حضور بهرام عزیززاده مقدم در دفتر امام جمعه شهر دیهوک طبس و در دیدار با مسئولان این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

طبس نیوز:وضعیت ورزش بخش دیهوک با حضور بهرام عزیززاده مقدم در دفتر امام جمعه شهر دیهوک طبس و در دیدار با مسئولان این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان طبس، در ادامه برنامه ها و جلسات مختلف اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس ،جهت بررسی نیازمندیهای ورزشی در سطح شهرستان، صبح روز یکشنبه ۱۲ آبانماه، بهرام عزیززاده مقدم، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس در دیدار با امام جمعه و سایر مسئولان شهر دیهوک با وضعیت و کمبودهای حوزه ورزش و جوانان بخش بیشتر آشنا شد.

در این جلسه که در دفتر حجه الاسلام والمسلمین مرتضایی نیا و با حضور بخشدار و جمعی از مسئولان شهر دیهوک برگزار شد، امام جمعه شهر دیهوک با اشاره به نقش ورزش در کاهش معضلات مختلف پیش روی جوانان، منطقه دیهوک را به خاطر قرار گرفتن در مسیر عبور کاروانهای قاچاق مواد مخدر منطقه ای پر خطر دانست که نیازمند توجه بیشتر مسئولان چه در زمینه اشتغالزایی و چه مباحث توسعه ورزش می باشد.

وی در ادامه با ذکر مشکلات حوزه ورزش بخش از مسئول ورزش و جوانان شهرستان خواست تا در راستای سیاستهای وزارت ورزش و جوانان به بحث ورزش در روستاها و برآورده کردن نیازهای ورزشی، اعم از امکانات و زیر ساختها توجه بیشتری معمول گردد.

در ادامه این نشست نیز بهرام عزیززاده مقدم فعالیت اداره ورزش و جوانان را مختص حوزه خاصی ندانسته و بخش دیهوک را به عنوان یکی از قطبهای ورزشی منطقه طبس قلمداد کرد که از سالیان گذشته تا کنون تیمهای ورزشی این بخش در مسابقات شهرستانی عنوان و مقامهای خوبی کسب کرده اند.

وی همچنین کمبودهای حوزه ورزش دیهوک را مورد نقد و بررسی قرار داد و یکی از راههای کاهش این مشکلات را انتصاب مسئول نمایندگی بخش دیهوک برای پیگیری خواست به حق جوانان منطقه دانسته و به روند پیگیری این موضوع و جذب نیروی لازم در این بخش اشاره داشت و همچنین اظهار امیدواری کرد تا با حمایت همه مسئولان بخش و مسئولان شهرستان بتوان ورزش در بخشها را با محوریت توجه بیشتر به روستاها توسعه داد.

در ادامه این نشست مسئولان، با مراجعه به مجموعه ورزشی دیهوک و سالن ورزشی ایثار، مشکلات و نیازمندیهای این مجموعه و بویژه بحث احداث زمین چمن را مطرح و تصمیماتی جهت پیگیری اتخاذ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =