اماکن ورزشی طبس نیازمند بازسازی

رییس اداره ورزش و جوانان طبس با بیان اینکه اماکن ورزشی این شهرستان بیش از ۳۵ سال قدمت دارد، گفت: این اماکن نیاز به بازسازی دارد که باید اعتبار آن تامین شود.

طبس نیوز: رییس اداره ورزش و جوانان طبس با بیان اینکه اماکن ورزشی این شهرستان بیش از ۳۵ سال قدمت دارد، گفت: این اماکن نیاز به بازسازی دارد که باید اعتبار آن تامین شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایسنا، رییس اداره ورزش و جوانان طبس با بیان اینکه اماکن ورزشی این شهرستان بیش از ۳۵ سال قدمت دارد، گفت: این اماکن نیاز به بازسازی دارد که باید اعتبار آن تامین شود.

بهرام عزیززاده امروز دوم بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در این شهرستان بالغ بر ۲۵ فضای ورزشی با مساحت ۴۸ هزار و ۷۶۸ متربع مربع وجود دارد که ۳۵ هزار و ۵۵۰ متر مربع آن فضای روباز و ۱۳ هزار و ۲۱۸ متر مربع فضای ورزشی سرپوشیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹ باشگاه مجوزدار و ۲۶ هیئت ورزشی در طبس وجود دارد، افزود: پارک بانوان نیز به زودی در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان طبس ادامه داد: ساخت جاده سلامتی نیز در برنامه‌های این اداره قرار دارد.

عزیززاده گفت: به مناسبت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس در حال پیگیری برای برگزاری جام ملی «اعجاز» هستیم.

وی ادامه داد: در دهه فجر نیز همایش ملی شترسواری را در طبس خواهیم داشت که از هشت استان در این همایش حضور خواهند داشت.

رییس اداره ورزش و جوانان طبس از برگزاری مسابقات انتخابی استان در طبس همزمان با ایام دهه فجر خبر داد و گفت: پیگیر احداث باشگاه پینت بال نیز در این شهرستان هستیم.

وکیل‌زاده معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس نیز گفت: در حال حاضر ۳ لیگ فعال فوتبال و یک لیگ والیبال در شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به وجود ۸ هزار ورزشکار در طبس، گفت: از این تعداد ۴ هزار نفر سازمان یافته هستند.

قدیم مسوول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان طبس نیز گفت: در حوزه ورزش و جوانان پنج کارگروه تخصصی ازدواج، مسکن، اوقات فراغت، اشتغال و آسیب‌های اجتماعی تشکیل شده که تا‌کنون بیش از ۱۰۰ مصوبه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =