فجر گلشن قهرمان نخستین لیگ دسته یک والیبال طبس شد

رئیس هیئت والیبال شهرستان طبس از بسته شدن پرونده نخستین دوره از مسابقات لیگ دسته یک این شهرستان خبر داد و گفت: در این مسابقات تیم فجر گلشن بر سکوی قهرمانی ایستاد.

طبس نیوز:رئیس هیئت والیبال شهرستان طبس از بسته شدن پرونده نخستین دوره از مسابقات لیگ دسته یک این شهرستان خبر داد و گفت: در این مسابقات تیم فجر گلشن بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،غلامحسین طاهری  با بیان اینکه پرونده نخستین دوره از مسابقات لیگ دسته یک والیبال شهرستان طبس بسته شد، اظهار کرد: در این مسابقات هشت تیم دهیاری بهشت‌آباد، زغال‌سنگ، طبس پژواک، شهید باهنر دشت‌غران، کانون بسیج ورزشکاران، شهید ابراهیمی پیرحاجات، راه آهن و گلشن طبس از باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد این شهرستان به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: از رقابت‌های مقدماتی نخستین دوره مسابقات لیگ دسته یک والیبال این شهرستان چهار تیم راه‌آهن شرق کشور، فجر گلشن، زغال‌سنگ و دهیاری بهشت‌آباد به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان طبس خاطرنشان داد: در رقابت‌های فینال مسابقات لیگ دسته یک والیبال شهرستان طبس ۲ تیم فجر گلشن و راه‌آهن شرق کشور به دیدار هم رفتند که تیم فجر گلشن طبس توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بر تیم راه‌آهن غلبه کند و بر سکوی قهرمانی بایستد.

وی به نایب قهرمانی تیم والیبال راه‌آهن شرق در این مسابقات اشاره کرد و گفت: در بازی رده‌بندی مسابقات لیگ دسته یک والیبال شهرستان طبس تیم زغال‌سنگ در مقابل تیم دهیاری بهشت‌آباد ظاهر شد که در این نبرد تیم دهیاری بهشت‌آباد موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف بگذرد و در جایگاه سوم قرار گیرد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان طبس یادآور شد: براساس رای کمیته فنی مسابقات والیبال لیگ دسته یک شهرستان طبس، کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم زغال‌سنگ طبس تعلق گرفت.

از نکات قابل توجه مراسم پایانی مسابقات، عدم حضور مسئولان و اهدای حکم و کاپ قهرمانی مسابقات در سکوت مطلق بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هشت =