اعزام ۸۰ طبسی به مناطق هشت سال دفاع مقدس

اعزام 80 طبسی به مناطق هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، صبح امروز حدود ۸۰ نفر از مردم شهرستان طبس در قالب دو کاروان جداگانه راهی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان شدند.

براین اساس ۴۰ نفر از کارکنان شرکت زغالسنگ پروده طبس به همت پایگاه مقاومت بسیج الحدید مستقر در این شرکت، پس از شرکت در رأی‌گیری و بدرقه امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان طبس، عازم این سفر معنوی شدند.

همچنین حدود ۴۰ از دانشجویان دانشگاه پیام نور طبس نیز با همکاری پایگاه مقاومت بسیج این دانشگاه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده و به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

این تعداد در قالب دو دستگاه اتوبوس که هر اتوبوس دارای یک مسئول و یک راوی است، در مدت چهار روز از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان از جمله طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، خرمشهر و شلمچه بازدید خواهند کرد.

دشمنان اسلام و نظام اسلامی در جریان جنگ نرم به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران هستند که برگزاری اردوهای راهیان نور در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن و انتقال روحیه ایثار و شهادت به مردم به ویژه نسل جوان و آشنایی آن‌ها با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تأثیر بسزایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + نوزده =