طرح نشاط معنوی در امامزادگان طبس افتتاح شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی با حضور ۱۷۶ نفر از نوجوانان در امامزادگان طبس افتتاح شد.

طبس نیوز: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی با حضور ۱۷۶ نفر از نوجوانان در امامزادگان طبس افتتاح شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی‌زاده اظهار داشت: طرح تابستانی نشاط معنوی در امامزادگان علی(ع) و سیدمحمد بن جعفر طیار(ع) شهرستان طبس افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این طرح با حضور مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس افتتاح شد، گفت: طرح نشاط معنوی در امامزادگان شهرستان طبس با حضور ۱۷۶ نفر ثبت‌نام کننده برای شرکت در این طرح افتتاح شد.

طرح نشاط معنوی با هدف پر کردن اوقات فراغت نوجوانان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس ادامه داد: در امامزاده علی(ع) ۱۱۳ نفر و در امامزاده محمد بن جعفر طیار(ع) تعداد ۶۳ نفر شرکت کرده‌اند.

حسینی‌زاده با بیان اینکه این طرح به مناسبت ایام تابستان و با هدف پر کردن اوقاف فراغت نوجوانان پیش‌بینی شده، تصریح کرد: با اجرای طرح نشاط معنوی در امامزادگان شهرستان طبس برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی مانند اردوهای زیارتی و سیاحتی، کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع فرهنگی گنجانده شده است.

این مسئول با بیان اینکه استقبال از این طرح در شهرستان طبس نسبت به سال گذشته خوب و مناسب بوده، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با اجرای اینگونه طرح‌ها نسبت به غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در پایان اذعان داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان سازمان تاثیرگذار فرهنگی سعی کرده با اجرای این برنامه‌ها ضمن آشنا‌سازی همه افراد جامعه با موضوعات مختلف روز نوجوانان را بیش از پیش به سمت امور معنوی سوق دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 19 =