تامین آب و برق مهمترین نیاز زیرساختی معادن است

مدیرعامل شرکت معدنجوی طبس با اشاره به موضوع زیرساخت ها گفت: تامین آب و برق از مهمترین زیرساخت ها و معدن زغال بدون برق ایمنی آن قابل انجام نیست.

به گزارش طبس نیوز، محمد مجتهدزاده مدیرعامل شرکت معدنجوی طبس در نشست تخصصی فعالان صنعت و معدن با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این اولین شرکت بخش خصوصی است که بیست سال قبل به طبس آمد که اکنون ۹۰۰ شغل مستقر در معدن با تولید ۴۰۰ هزار تن که بزرگترین تولید زغال بخش خصوصی کشور است.

مجتهدزاده بیان کرد: در معدنی که در اختیار ماست در این مدت ۴۵ کیلومتر تونل حفر شده یعنی این حجم عملیات بزرگترین حجم عملیات در کشور قبل و بعد از انقلاب است که در یک معدن انجام شده است و افتخار این را دارد که توسط یک شرکت خصوصی انجام میشود.

مدیرعامل شرکت معدنجوی طبس خاطرنشان کرد: در خیلی از بخش های خصوصی کشور به شکلی که امروز طبس آماده و پایه کار است وجود ندارد.

وی با اشاره به صحبت های وزیر در جلسه ای که در تهران برگزار شده گفت: در آن جلسه امیدی که در مورد مسئله زغال دادید همه ما را مجدد انرژی داد به اینکه حجم سرمایه گذاری را بالا ببریم و به افزایش تولید بپردازیم.

وی افزود: موضوع قیمت که مهندس نعمت زاده آن را حل کردند در واقع مشکل بسیار بزرگی بود که حل شد اما در آن جلسه مطرح کردید ظرف یک هفته باید قراردادها امضا شود، امروز دو هفته از آن جلسه میگذرد اما متاسفانه عملی نشده است.

وی ادامه داد: خواهش ما این است با توجه به اینکه این موضوع بورس را تحت تاثیر قرار داده و سرمایه گذار را به سمت زغال کشانده روی آن تاکید شود و انتظار داریم این فضای امیدبخش را با اجرایی شدن این قراردادها عملی کنید.

مجتهدزاده با اشاره به موضوع زیرساخت ها گفت: تامین آب و برق از مهمترین زیرساخت ها و معدن زغال بدون برق ایمنی آن قابل انجام نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 1 =