۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از انهدام یک باند و کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق طی روز گذشته در شهرستان طبس خبر داد.

طبس نیوز: فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از انهدام یک باند و کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق طی روز گذشته در شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «واعظی» با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۰۲ امام حسین(ع) دیهوک حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و پس از تعقیب و مراقبت، خودرو را در محور دیهوک به سمت فردوس متوقف کردند.

با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده و دو نفر سرنشین سواری پراید و اعتراف آنان به ارتباط با یک دستگاه کامیون کشنده، بلافاصله مأموران خودروی کامیون کشنده را در ابتدای شهر دیهوک متوقف کردند.

سردار «واعظی» با اشاره به اینکه خودروی پراید و کامیون کشنده به یگان تکاوری ۱۰۲ امام حسین(ع) منتقل شدند، اظهار داشت: با بررسی مدارک بار کامیون کشنده مشخص شد که محموله کامیون، پوشاک قاچاق است. برابر اعلام کار‌شناسان پلیس آگاهی و همچنین کار‌شناسان اداره گمرک استان ارزش ریالی این محموله ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =