اعتبارات سرمازدگی انار و زعفران برای کل استان است

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر جای استان که انار و زعفران دارد و خسارت دیده می توانند از این اعتبار استفاده کنند .

به گزارش طبس نیوز، پس از درج یادداشتی در این پایگاه خبری مبنی بر «زعفران طبس فراموش از سهم اعتبارات سرمازدگی» نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ما گفت: با پیگیری هایی که شده ۱۰۰ میلیارد تومان برای خسارت سرمازدگی انار و زعفران برای استان مصوب شده و هر جای استان که انار و زعفران دارد و خسارت دیده می توانند از این اعتبار استفاده کنند .

وی افزود: من نگفته ام در سه شهرستان حوزه انتخابیه ام ، بلکه اعلام کردیم این تسهیلات و اعتبارات با اولویت سه شهرستان فردوس، سرایان و بشرویه که انار و زعفران بیشتری دارد پرداخت شود.

امیرحسنخانی ادامه داد: در استان می خواستند خسارت سرمازدگی عناب و زرشک را نیز از همین محل پرداخت کنند که ما گفتیم این اعتبار مخصوص خسارت انار و زعفران است.

وی تاکید کرد: در کل استان هر جا انار و زعفرانی هست که خسارت دیده می توانند از این اعتبارات استفاده کنند، و عشق آباد هم اگر انار و زعفران داشته که یقینا دارد حتما از این اعتبار باید استفاده کند.

یادداشت را در لینک زیر بخوانید.

زعفران طبس فراموش از سهم اعتبارات سرمازدگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =