شهرداری بدهکار طبس را طلبکار تحویل خواهم داد/ در هر سنگری خدمتگزارم

شهردار طبس در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در گزارشی از عملکرد چهارساله خود د رمجموعه شهرداری طبس گفت:خرداد ۸۸ با ۴ ماه حقوق معوقه کارکنان و ۲٫۵ میلیارد ریال بدهی، شهرداری طبس را تحویل گرفتم و امروز با گذشت حدود ۴ سال، تمام معوقات این دستگاه پرداخت شده است.

طبس نیوز:شهردار طبس در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در گزارشی از عملکرد چهارساله خود درمجموعه شهرداری طبس گفت:خرداد ۸۸ با ۴ ماه حقوق معوقه کارکنان و ۲٫۵ میلیارد ریال بدهی، شهرداری طبس را تحویل گرفتم و امروز با گذشت حدود ۴ سال، تمام معوقات این دستگاه پرداخت شده است.

به گزارش  طبس نیوز به نقل از خاورستان ، جعفر بورنگ در نشست خبری با اشاره با ارائه گزارشی از روند ۴ ساله شهرداری گفت: از ۱۱ خرداد ۸۸ در مجموعه مدیریت شهری و شهرداری طبس آغاز بکار نمودم که در ۵۱ ماه خدمت به مردم عزیز این شهر، تنگناها، تجارب و تلخی‌های متفاوتی را تجربه کردم.
شهردار طبس افزود: در خرداد ۸۸ با ۴ ماه حقوق معوقه کارکنان و ۲٫۵ میلیارد ریال بدهی که برخی از آن متعلق به ۱۰ سال قبل از آن بود، شهرداری طبس را تحویل گرفتم و امروز با گذشت حدود ۴ سال، تمام معوقات این دستگاه پرداخت شده است.
وی با اشاره به تملک زمین‌های بناسازان نور که شهروندان در آن متضرر شده بودند، گفت: این زمین‌ها که توسط ۱ شرکت خصوصی برای ساخت مجتمع مسکونی مورد استفاده قرار گرفته بود، پس از احراز عدم توانایی شرکت مذبور برای تغییر پروژه توسط شهرداری به مساحت ۵۳۰۰۰ مترمربع و ارزش یک میلیارد تومان تملک شد تا به این طریق همشهریان متضرر نگردند.
بورنگ تصریح کرد: امروز شهرداری طبس در آراء کمیسیون ماده ۱۰۰ و چک‌های شهروندان و طلب از دستگاه های دولتی از جمله شرکت‌های زغال‌سنگ پروده، گاز و مخابرات بیش از ۴٫۵ میلیارد تومان طلبکار است که باید مراتب وصول آن‌ها انجام شود تا عمران و آبادانی شهر دچار مشکل نشود.
وی افزود: با توجه به استقرار سیستم جامع شهرسازی طبس، اکنون زمان فیش گیری از مطالبات فرارسیده و باید عوارض سالیانه و بدهی واحدهای صنفی که حدود ۳ میلیارد تومان خواهد بود در دستور کار وصول قرار گیرد.
بورنگ وضعیت درآمدی شهرداری طبس را در حال حاضر مطلوب ارزیابی کرد و گفت: «کارت پارک» با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان طبس طی ۱ ماه آینده در هسته مرکزی شهر با مدرن‌ترین شیوه اجرایی نصب خواهد شد و البته تاکنون ۳ پارکینگ در این منطقه برای رفاه حال شهروندان ایجاد گردیده است.
شهردار طبس به خرید کارخانه آسفالت توسط شهرداری در ۴ سال گذشته اشاره کرد و گفت: جایگاه CNG طبس در سال ۱۳۸۹ قرار بود توسط شرکت نفت تکمیل، تجهیز و تحویل شهرداری شود اما متأسفانه پیمانکار دچار مشکل شد و طرح متوقف گردید، اما از آنجا که رفاه شهروندان همواره مورد تاکید شهرداری طبس در ۴ سال گذشته بوده، مراتب احداث دو جایگاه سوخت گاز خودرو در دستور کار شهرداری قرار گرفت که مراحل تکمیل تجهیزات ساختمانی را می‌گذراند.
جعفر بورنگ در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص زمزمه پایان خدمت شهردار طبس همزمان با پایان دوره ۳ شورای اسلامی شهر در ۱۲ شهریور ۹۲ گفت: اخیراً شنیده می‌شود که منتخبین مردم در شورای چهارم بر اساس حق قانونی خود با گزینه های متعددی در خصوص قبول مسئولیت شهرداری طبس صحبت کرده و جلسه داشته‌اند اما تاکنون با اینجانب صحبتی نشده است.
وی گفت: اینجانب به عنوان کارشناس عمران و شهرسازی از سن ۱۱ سالگی در کنار تحصیل به امور عمرانی مشغول شده‌ام و تجربه و علم را در کنار هم اندوخته‌ام و هرگز در مسیر خدمت به مردم خسته نشده و احساس ناراحتی نکرده‌ام.
شهردار طبس تاکید کرد: هیچ گاه از زیر بار مسئولیت خدمتگزاری مردم عزیز طبس شانه خالی نکرده‌ام و نگفته‌ام که در طبس نمی‌مانم، اما از انتخابات ۲۴ خرداد تا امروز اینجانب را در سمت شهردار طبس، شورای سوم و منتخبین شورای چهارم به هیچ جلسه ای دعوت نکرده‌اند.
وی گفت: امیدوارم با این وضعیت خوب درآمدی و مساعد مالی شهرداری طبس هرکس سکان امور مدیریت شهری را در دست بگیرد با نگاهی فرا منطقه ای و بدور از حواشی سیاسی برای مردم خدمت کند.
مهندس بورنگ از روحانیت، هیئات مذهبی، اقشار مختلف مردم، خبرنگاران و همکاران خود که در روزهای اخیر ضمن تقدیر از تلاش شهردار، خواهان ابقای وی شده‌اند سپاسگزاری نمود و خود را در هر سنگری خدمتگزار واقعی مردم خواند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 4 =