اولین جشنواره عکس «کویر و زندگی» در طبس برگزار می‌شود

اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان طبس، اولین جشنواره کویر و زندگی با هدف شناساندن ابعاد مختلف زندگی در مناطق کویری و بیان ابعاد مختلف زندگی انسان و زیبایی‌های آن در این گستره جغرافیایی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس، عباس سنچولی از برگزاری اولین جشنواره عکس «کویر و زندگی» در این شهرستان خبر داد و افزود: اولین جشنواره کویر و زندگی با هدف شناساندن ابعاد مختلف زندگی در مناطق کویری شامل: طبیعت و مواهب خدادادی، فرهنگ و آداب و رسوم، بیان ابعاد مختلف زندگی انسان و زیبایی‌های آن در این گستره جغرافیایی برگزار می‌گردد.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی طبس اظهار داشت: شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا حداکثر ۱۰ عکس را به صورت تک‌عکس به جشنواره ارسال کنند.

سنچولی ادامه داد: ارسال عکس از طریق وب‌گاه جشنواره به نشانی www.tabasphoto.ir و پست الکترونیکی aks.tabas@gmail.com امکان‌پذیر است.

وی آخرین مهلت دریافت آثار را ۲۲بهمن ماه ۱۳۹۳ اعلام کرد و افزود: هفتم اسفندماه سال جاری اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.tabasphoto.ir و یا پایگاه اینترنتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس به نشانی tabas.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 4 =