پاسخ شورای شهر به جوابیه اداره اوقاف/ قطع اشجار تخلف است

پس از جوابیه تند ریاست اداره اوقاف و امور خیریه به واکنش شورای اسلامی شهر طبس در قطع درختان خرما، اعضای شورای اسلامی شهر طبس ضمن تاکید بر اقدام قضایی علیه قطع اشجار پاسخ مجدد به جوابیه مذکور داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، پس از جوابیه تند ریاست اداره اوقاف و امور خیریه به واکنش شورای اسلامی شهر طبس به خاطر قطع درختان سرسبز خرما در خیابان ۲۴ متری شهید باهنر، اعضای شورای اسلامی شهر طبس ضمن تاکید بر اقدام قضایی علیه قطع اشجار پاسخ مجدد به جوابیه مذکور داده اند که به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام آقای الهی

ریاست محترم اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان طبس

باسلام

جوابیه جنابعالی به عمل خلاف قانون شما مبنی بر قطع درختان سبز خرما در زمین موقوفه مزروعی واقع در خیابان شهید باهنر، مانع از پیگیری قانونی این تخلف نمی‌شود و حق پیگیری برای ما محفوظ است.

اما آنچه موجب شد که احساسات پاک اعضای شورای اسلامی شهر طبس و به تبع آن همشهریان عزیزمان جریحه دار شود، بی توجهی یک مقام مسئول روحانی به قانون و جریحه دار کردن احساسات پاک شهروندانی است که به پیروی از مولایشان حضرت علی (ع) حفظ فضای سبز بخصوص نخلستان ها را قرن ها جزء امور لازم و ارزشی خود می دانند.

فرافکنی شما در جوابیه بدون نام خدا از سوی آن اداره به شورای اسلامی شهر طبس، ما را بر آن داشت تا بازهم شما را به این مطلب توجه دهیم که اولاً همانطورکه تاکید شد، پاسخ شما مانع پیگیری قانونی ما نمی شود و ثانیاً پیشوایان دین ما، دروغ را ام الخبائث دانسته و ما حتی فرزندانمان را از به کار بردن کلمه مشمئز کننده “دروغ” یا “دروغگو” بر حذر می داریم.

جنابعالی با چه جرأت و منطقی کلمه زننده “دروغ” را برای خود و اعضای شورای اسلامی شهر طبس که امین مردم هستند، به زبان آورده و یا مکتوب می نمایید؟

به طور حتم شنیده اید که پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (ص) به بنده ای که خواست مسلمان خوبی باشد؛ فرمودند: دروغ نگو و چنین کرد و مسلمان مهذبی شد.

از یک مقام روحانی به کار بردن چنین کلمات و نیز اینگونه سخن راندن، دون شأن است حتی اگر برای خود به کار برده باشید.
با این اوصاف پیگیری قانونی حق ماست و پاسخگویی در مرجع قضایی وظیفه شماست.

خداوند عمل، سخن و تفکر ما را در مسیر حق و حقیقت رهنمون فرماید/ آمین

– خبرهای مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =