از برگزیدگان محافل قرآنی امامزاده حسین طبس تجلیل شد

از برگزیدگان محافل قرآنی امامزاده حسین طبس تجلیل شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از طبس مراسم اختتامیه «ضیافت نورانی با قرآن و عترت» در امامزاده حسین‌ابن‌موسی‌الکاظم (ع) طبس برگزار شد.

در این مراسم که نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری شهرستان طبس، مسئول دفتر امام جمعه طبس و جمعی از مردم حضور داشتند، از قاریان و اساتید قرآن کریم شامل آقایان احمد باقری، محمدرضا رضازاده، میثم حیدری، جواد فهرستی، مصطفی حیدری، احمد کفاشی، مجتبی حیدری، حمید صادق‌زاده و مجید فرامرزی با اهدای هدایایی تجلیل شد.

علاوه بر این شش نفر از افرادی که در مدت ۳۰ شبِ جلسات قرآنی امامزاده حسین‌ابن موسی‌الکاظم (ع) طبس حضور داشته‌اند شامل آقایان مهدی علیپور، اسماعیل محمدپور، رضا غلامزاده، رسول ربانیان، محمد رفیعیان و محمد هادی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در مراسم اختتامیه «ضیافت نورانی با قران و عترت» امامزاده حسین‌ابن موسی‌الکاظم (ع) طبس، از برگزیدگان مسابقه «شمیم وصال» که در نیمه دوم ماه مبارک رمضان و با شرکت ۷۴۵ نفر برگزار شده بود، تقدیر شد که بر این اساس به احمد چوپانی، اصغر ابراهیمی، مهدی ابوالحسنی، علی زیتونی، محمود ابراهیمی، قاسم یوسفی، ملیحه محسنان، فاطمه یوسفی، معصومه اسماعیلی، زهره ابراهیمی، زهرا زیتونی و مریم باقری‌نسب که به سؤالات مربوط به ۱۰ شب پاسخ صحیح داده‌اند هدایایی اهدا شد.

در قالب «ضیافت نورانی با قرآن و عترت» امامزاده حسین‌ابن موسی‌الکاظم (ع) طبس، در هر یک از شب‌های ماه مبارک رمضان یک جزء قرآن کریم به وسیله قاریان ممتاز شهرستان طبس قرائت شده و پس از سخنرانی و تفسیر موضوعی قرآن، مسابقات قرآنی نیز برگزار شد.

عکس های مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =