مشکلات بخش کشاورزی به سوء‌‌مدیریت‌ها بر‌می‌گردد

مشکلات بخش کشاورزی به سوء‌‌مدیریت‌ها بر‌می‌گردد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی عبدالله‌زاده عصر امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان بشرویه اظهار کرد: با توجه به تشدید تحریم‌ها و فشار از سوی غرب و استکبار، تمرکز بر سرمایه‌های انسانی و طبیعی برای گذر از این پیچ تاریخی و سخت انقلاب اسلامی ضروری است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با تشخیص حکیمانه خود برای جلوگیری از نفوذ تحریم‌های دشمن بر نظام اقتصادی ایران، اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار مطرح کردند.

نماینده مردم طبس، فرودس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی هدف دشمن از تحریم‌ها را نابودی سیستم حاکمیتی ایران و عدم انتشار گفتمان جدید که  ایران در جهان ایجاد کرده است، دانست.

عبدالله‌زاده تاکید کرد: با وجود خشکسالی‌های متوالی و کمبودهای بخش کشاورزی بیشتر مشکلات به سوء‌تدبیر و ضعف در مدیریت بر‌می‌گردد.

وی اضافه کرد: با وجود خرید تضمینی گندم توسط دولت، واردات این محصول با قیمت بالاتر از نرخ دولتی انجام می‌شود به گونه‌ای که گندم تولیدی را به عنوان خوراک به دام می‌دهند و گندم‌های وارداتی به سیلوهای گندم برای استفاده مردم انتقال داده می‌شود.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت و هماهنگی بین مردم و مسئولان شهرستان بشرویه عامل پیشرفت و آبادانی این منطقه می‌شود، گفت: با توجه به اینکه این شهرستان قطب کشاورزی و دامداری است می‌توان با مدیریت صحیح منابع طبیعی، تربیت نیروی انسانی متخصص و به کارگیری روش‌های زودبازده در بخش‌های تولیدی، کشاورزی را رونق بخشید.

عبدالله‌زاده برای پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و تامین اجتماعی در این شهرستان و جذب اعتبار برای راه بشرویه- طبس و بشرویه- بجستان قول مساعد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =