نخستین یادواره ۱۰ شهید کانون پرورش فکری کودکان در طبس برگزار شد

براساس نیات واقفان 70درصد از عواید موقوفات طبس صرف عزاداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۰ شهید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طبس صبح یکشنبه با حضور خانواده و بستگان شهدا، امام جمعه، فرماندار و مدیر کانون پرورشی و فکری استان یزد در تالار همایش های میقات الرضا(ع) برگزار شد.

مدیر کانون پرورشی و فکری استان یزد در این مراسم از شهدا به عنوان ذخائر معنوی ایران یاد کرد و گفت: در کنار چنین مراسمی باید یک سئوال جدی از خود بپرسیم که آیا کاری را که انجام می دهیم مورد رضای شهدا هست؟

علیرضا جلالی با اشاره به کشورهای پیشرفته دنیا، ابرقدرتها، تجهیزات و امکانات آنان بیان داشت: آنان با توجه به همه مسائل بیان شده همیشه در سطح جامعه خود یک کمبود را احساس می کنند و آن کمبود همان روحیه ایثار و شهادت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس نیز در این مراسم شهادت را نعمتی دانست که هر کسی نمی تواند به آن نائل شود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به ارزش بالای شهادت عنوان کرد: دانش آموزان ما در هشت سال دفاع مقدس نیز طعم شیرین شهادت را چشیده اند و امروز ایران اسلامی مفتخر است با برگزاری یادواره این شهدا یاد و نام آنها را دوباره در دلها زنده کرده است.

در این همایش از تابلوی “یاد شقایق ها” رونمایی و عضویت ۱۰ شهید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان طبس دوباره تمدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =