آغاز ثبت‌نام طرح غنی‌سازی اوقات فراغت آستان امامزاده طبس

با نزدیک شدن فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت دانش آموزان، فعالیت ثبت نام از داوطلبان شرکت در کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) در شهرستان های طبس، کاشمر، قاین، بشرویه و روستای محمدآباد طبس از ۲۲ خرداد ماه آغاز و تا ۳ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، موسسه آستان حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) کلاس‌های اوقات فراغت را جهت متقاضیان به صورت روز در میان (روزهای زوج برادران و روزهای فرد خواهران) برگزار می‌کند.

این کلاس‌ها در حوزه های علوم قرآنی شامل آموزش دروس روخوانی، روان خوانی، تجوید، تدبر در قرآن، تفسیر و مفاهیم، حفظ، صوت و لحن با همکاری اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی، معارف اسلامی شامل آموزش دروس نهج البلاغه، سبک زندگی، مدرس شناسی، احکام و مداحی، حوزه خانواده شامل کارگاه‌های آموزشی.اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل(فرهنگ قناعت و مقابله با اسراف) و طب اسلامی سنتی از منظر امام رضا(ع)، حوزه هنری شامل آموزش دروس خوشنویسی، نقاشی و طراحی، گلسازی، خیاطی، قلاب بافی و آشپزی و همچنین حوزه علمی آموزشی شامل آموزش دروس کامپیوتر، عربی، انگلیسی و ریاضی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی نموده است.

کلاس‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت آستان امامزاده طبس از تاریخ ۱۹ تیر لغایت ۲۸ مرداد برگزار خواهد شد.

ثبت نام در کلاس های علوم قرآنی و معارف اسلامی و کارگاه های آموزشی خانواده به صورت رایگان صورت می‌پذیرد.

اجرای برنامه‌های جانبی از جمله نمایش فیلم، مسابقات، اردوهای فرهنگی-تربیتی، بازدیدها و تامین وسیله ایاب و ذهاب برای شرکت کنندگان از دیگر فعالیت‌های این موسسه در جذب بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان و غنی‌تر نمودن اوقات فراغت آنان می‌باشد.

علاقه مندان به شرکت در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت آستان حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) در شهرستان طبس می‌توانند با مراجعه به فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و کتابخانه امام رضا(ع) محمدآباد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =