تحصیل ۷۷۰ دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طبس گفت: در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس ۷۷۰ دانشجو در مقاطع کاردانی‌، کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد تحصیل می‌کنند.

طبس نیوز:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طبس گفت: در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس ۷۷۰ دانشجو در مقاطع کاردانی‌، کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد تحصیل می‌کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طبس یادآور شد: دانشگاه آزاد طبس برای رفاه حال کارمندانی که مایل به ادامه تحصیل بوده و قادر به رفتن به شهرستان‌های دیگر نیستند تفاهم‌نامه‌ای با واحدهای آموزشی شهرستان‌های اطراف امضا کرده و دانشجویان را قادر می‌سازد در این دانشگاه تحصیل کنند.

ناظمی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ نفر از اساتید این دانشگاه جزو هیئت علمی این دانشگاه هستند، یادآور شد: از این تعداد ۲۵ استاد به صورت تمام وقت و مابقی به صورت حق‌التدریسی فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۳۰۰ دانشجو در این دانشگاه پذیرش شوند.

وجود ۱۴۰۰۰ کتاب در کتابخانه دانشگاه آزاد طبس.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طبس با بیان اینکه این دانشگاه دارای یک باب کتابخانه است، گفت: این کتابخانه داری مساحت ۲۲۰ متر مربع است.

ناظمی اذعان داشت: در کتابخانه دانشگاه آزاد طبس چهارده هزار و صد و شش کتاب برای استفاده دانشجویان و طالبان علم وجود دارد. در حال حاضر این کتابخانه ۲۲۸ عضو دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طبس خاطر نشان کرد: در سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی طبس در رشته‌های پرستاری و پیراپزشکی دانشجو می‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =