شهرستان طبس به پرچم امام رضا(ع)مزین می شود

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت شاهچراغ(ع) برادر بزرگوار امام رضا(ع)، پرچم حرم مطهر رضوی برای اهتزاز در میادین مزین به نام آن حضرت به سراسر کشور ارسال می‌شود.

طبس نیوز:معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت شاهچراغ(ع) برادر بزرگوار امام رضا(ع)، پرچم حرم مطهر رضوی برای اهتزاز در میادین مزین به نام آن حضرت به سراسر کشور ارسال می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به تقل از دانا،سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اهتزاز پرچم حضرت رضا (ع) در میادین متبرک به نام آن حضرت توسط سازمان بسیج کشور سه‌شنبه آینده (۲۶ شهریور) و آیین متبرک کردن پرچم‌ها در شهر مشهد روز پنج‌شنبه ۲۱ شهریور برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۵۸ میدان در ۲۰ استان کشور مزین به نام مبارک ثامن الائمه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است، افزود: روز سه‌شنبه آینده ساعت ۸ صبح همزمان دراین ۵۸ نقطه با حضور نیروهای مسلح و عموم مردم پرچم‌ها در میادین نصب خواهد شد.

براساس این گزارش، شهرهای کازرون، اقلید و ارسنجان در استان فارس، زاهدان و زابل در سیستان و بلوچستان، دلیجان در استان مرکزی، بجنورد در استان خراسان شمالی، سمنان، شاهرود، دامغان و مهدیشهر در استان سمنان، پاکدشت و تهران در این استان به پرچم امام رضا (ع) مزین می‌شوند.

همچنین شهر آبادان و دزفول در استان خوزستان، شهر قم، رشت و آستانه، لاهیجان، لنگرود، رودسر، رضوان‌شهر، سیاهکل در استان گلان، یزد و مهریز در استان یزد، شهر تربت جام، گناباد، سرخس، بجستان، فریمان، جوین و تایباد در استان خراسان رضوی، رفسنجان و راور در استان کرمان، کردکوی در استان گلستان، اهرم، آباد، برازجان در استان بوشهر، شهر سنندج و اسلام‌آباد غرب، صحنه در استان کرمانشاه، شهر دورود و ازنا در استان لرستان، شهر بیرجند، قاین، فردوس، سرایان، فرویه، اسدیه، نهبندان، خوسف، زیرکوه، طبس و سربیشه در استان خراسان جنوبی و در نهایت شهر اصفهان و دهاقان در استان اصفهان در ایام دهه کرامت به پرچم امام رضا (ع) مزین می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =